Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva mener DU om gutter på scooter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan bekrefte at jeg sitter veldig behagelig på min scooter:) digg å ha oppbevaringsrom under setet. jeg har også en boks på scootern så jeg har mer plass.:) ergo jeg har 2 rom vs 0 på en moped;)

 

men IKKE kjøp en scooter med små hjul. (honda sfx feks) kjøp en med gode hjul og dekk:)

 

Kunne ikke vært mere enig med deg der når det gjelder sfx! Har selv en og er drit skummelt å kjøre siden den har så små dekk.

 

Men syns gutter på scooter er helt greit. men kan ha for meg at gutter på en Vespa kan kanskje se litt homsete ut, (ikke spør meg hvorfor)

 

Skulle jeg velge, ville jeg hatt scooter. sitter selv med en moped og en scooter ;P

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønn det den som kan. :)

 

om du er 13 år så forklarer det kjempemye om hvorfor du syns det er homsete å kjøre scooter. du er i den umodne fasen. når du blir eldre vil du se at det er bedre å ha noe som gjør jobben godt en å bare se kult ut

 

Jeg er nok 18, og som jeg skrev tidligere så kjører jeg bil.

 

Uansett morsomt med en internett psykolog som kan fortelle hvilken fase jeg er i i livet, og hva jeg vil synes i framtiden! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

gutt på scooter = ikkno gay med det;)

 

jeg kjører scooter og er langt fra gay

Tro meg, det blir du sett på som når du kjører rundt!

 

Herregud, ene fyren i paralellklassen min kjøpte scooter. En erketypisk jentescooter atpåtill. En liten og søt med rund bolle-form rundt motoren og en glatt dråpeformet homo-lykt forann...

Tror dere han blir dissa for dette eller?

 

Ser jo for faen ikke bra ut når du sitter der på hårføneren din, gir bånn gass med beina samlet på fotbrettet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...