Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva mener DU om gutter på scooter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Emne tittel sier vel alt.

 

jeg er 15 snart 16 og lurer på hva DU tenker om gutter på scooter?

 

Takk for alle svar (: (Y)

Gay, gay, og litt mer gay.

 

Saklig.

 

on topic: Har selv hatt supermotard (krosser med "glatte" dekk), men til slutt ble det scooter(peugeot viva city, 1999). Det er MYE(!!) billigere å vedlikeholde, forsikre og ikke minst kjøpe. Større marked for det, om du kjøper brukt, som ikker ser ut som en trailer har spyttet den ut under seg.

Lenke til kommentar

Emne tittel sier vel alt.

 

jeg er 15 snart 16 og lurer på hva DU tenker om gutter på scooter?

 

Takk for alle svar (: (Y)

Gay, gay, og litt mer gay.

 

 

haha, lol. hva er så gay med det? kanskje om man kjøper en rosa vespa med rosa hjelm :p

men utenom det så ser du mye mer behagelig ut :)

uansett så er jeg ikke redd for at folk syns jeg ser gay ut eller tror jeg er det. homofile er koselige mennesker :p

men den diskusjonen skal vi ikke ta nå ^^

Lenke til kommentar

Hvis du skal ha 50-kubikk, er scooter det eneste som gjelder. Ingenting er kleinere enn racing-mopeder, og cross/motard er ikke moro før det er blodtrimma hinsides lovverket. Hva jeg mener om brukeren kommer mer an på scooteren enn kjønnet, men uansett: Scooter er helt greit, "tøffe" mopeder er teit.

Lenke til kommentar

Selv kjørte jeg en Gilera Runner 2004 modell når jeg var 16-18. Herregud som jeg savner den scooteren når denne tiden av året starter. :love: Selv syns jeg det var en helt utrolig scooter, stor og litt mer ''mandig'' enn de små. Jeg tok også ut variatorringene sånn at den gikk i 70, noe som jeg syns er forsvarlig! Kjørte noen ganger med en kompis av meg som hadde en utrimmet scooter, og jeg opplevde et mye større andel av farlige forbikjøringeri 70-soner da.

 

Selv ville jeg anbefale denne: http://www.finn.no/finn/mc/scooter/object?finnkode=22549954

 

Bytte ut eksos og fjerne variatorringene, så har du en kjempe scooter!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...