Gå til innhold

SE x10 mini - Liten og rask :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sliter da festlig nok med og gjennoprette sikkerhets kopien min..så i bestefall har jeg nå mista ALT unntatt kontaktene mine.

 

EDIT:Om jeg ikke hadde vært så panisk hadde jeg sett att tekstmeldings prosenten på gjennoprettningen faktisk stiger..så det går framover.

Endret av DjDarkDragon
Lenke til kommentar

Da var 2.1 på plass!!

 

Men da jeg installerte programmene igjen, og skulle velge Helix launcher som standard, så hang telefonen seg..

 

Det står bare;

 

"Applikasjonen Hjem (prosess com.helixproject.launcher) stoppet uventet. Prøv igjen."

 

Og eneste muligheten er å trykke på "Tving avsluttning"- men hver gang jeg trykker på knappen, dukker samme feilmeldingen opp!

 

 

What to do?! Noen som vet?

Lenke til kommentar

Har desverre ikke noe svar på feilen din..men har ett sp..Hva gjør att du bruker Helix framfor adw?

Jeg har prøvd begge og endte opp med adw igjen etter en stund med helix.

Spennende å høre hva slags tanker du har om forskjellene på de.

 

 

Liker Helix veldig godt, men jeg har (som mange andre) slitt med batteritiden, og har hatt bedre batteri med Helix enn med ADW!

 

Enkelt og greit!

 

 

Jeg har forresten fikset problemet jeg hadde!

 

Fikk skrudd av og på telefonen til slutt, og så avinstallerte jeg Helix, for så å laste det ned på nytt! Så nå er alt i orden igjen..

Lenke til kommentar

Jeg hadde også problemer med kontakter.. men om du har satt opp en gmail konto (noe du sikkert har gjort, siden du har lastet ned fra market) så kan det hende du ahr synca kontakter mot denne.

 

Selv fant jeg ikke en jævla kontakt.. men fant et valg ang kontakt lister inne på kontakter, hvor jeg fikk aktivert gmail kontakter og da var alle på plass.. så.. hos meg var ikke en eneste kontakt lagra på mobilen.

 

 

Men, har et problem.. har mista alt fra kalenderen.. ikke noe stort problem da det kun var et par ting, som jeg husker uanset..

Så har lagt inn igjen 1 av tinga, og kjørt sync, men det blir ikke lagra på gmail kontoen min? hva f.. er detta for noe tull??

Prøvde også å lage en kontakt for morroskyld, og etter en sync så var den på plass på gmail konto.. men kalender oppføringer blir ikke synca mot gmail??

 

*litt frustrert*

 

 

Lenke til kommentar

Fant ADW.launcher etter mye om og men..

 

Foruten disse plagene som foreløpig har kommet, så virker 2.1 passelig bra. Liker den nye måten å låse opp telefonen på, selv om det er iPhone-ish. Liker også at blåfargen ikke er så skarp og lys lengre. Har ikke ellers rukket å sjekke ut så mye mer i og med at jeg plages med kontaktene og Marked..

 

For et styr. Endelig. 2.1. litt styr med å få alt på plass men det virker.

 

Har dere med X10 Mini Pro fått ned oppdateringen?

 

Jepp, myye styr... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...