Gå til innhold

SE x10 mini - Liten og rask :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk beskjed om software update i går. I motsetning til forrige update kunne ikke denne lastes ned over the air, måtte gjøres med USB og PC Companion og tok mye lenger tid å oppdatere.

 

Merker ikke noen umiddelbar forskjell dah - fremdeles Android 1.6. Noen andre som har fått den?

Lenke til kommentar

Fikk beskjed om software update i går. I motsetning til forrige update kunne ikke denne lastes ned over the air, måtte gjøres med USB og PC Companion og tok mye lenger tid å oppdatere.

 

Merker ikke noen umiddelbar forskjell dah - fremdeles Android 1.6. Noen andre som har fått den?

Var inne og tittet på den på S-E siden, men gidder ikke oppdatere før 2.1...thumbdown.gif

 

Blir jævlig irritert på SE som bruker et halvår på å pushe ny versjon av Android. Jeg driter da i Timescape eller hva f... de snekrer på der borte.

 

 

Hvis de ikke får ut fingeren ved senere oppdateringer, så er det min siste telefon fra de. Det fine med Android er jo at man har mye å velge i.

 

 

Lenke til kommentar

Samma her. Dritirriterende. Kan miste wifien selv om jeg er i samme rommet som aksesspunktet. Her var det aldri noe tull med Nokia, funka i hele leiligheten alltid.

 

Min Nexus One virket i hele huset og i hagen, men X10'en virker ofte ikke samt at den bruker lang tid til oppkobling i mot Wifi.

 

Har satt skjermsparer på 5 minutter, likvel går skjermen svart med en gang når man snakker i telefonen og skal taste inn tall i en talemeny, for hvert tall må man vekke opp skjermspareren. Og en stoppklokke med svart touch-skjerm er ikke mye brukervennlig.

Lenke til kommentar

ser ut som SE har litt å rydde opp i før det slipper 2.1 ut til massene, eller kanskje de bare flikker ekstra mye på timescape programmet :)

 

Samma her. Dritirriterende. Kan miste wifien selv om jeg er i samme rommet som aksesspunktet. Her var det aldri noe tull med Nokia, funka i hele leiligheten alltid.

 

Min Nexus One virket i hele huset og i hagen, men X10'en virker ofte ikke samt at den bruker lang tid til oppkobling i mot Wifi.

 

Har satt skjermsparer på 5 minutter, likvel går skjermen svart med en gang når man snakker i telefonen og skal taste inn tall i en talemeny, for hvert tall må man vekke opp skjermspareren. Og en stoppklokke med svart touch-skjerm er ikke mye brukervennlig.

Lenke til kommentar

Ja nå har det seg slik at laderen min har fullstendig forsvunnet fra denne planeten på et eller annet hvis. Den er bare borte og jeg har absolutt intet håp om å finne den igjen.

 

Hvor kan jeg bestille/kjøpe en ny lader (eller USB-kabel) fortest og billigst?

 

Det begynner å haste, spesielt med X10 Mini siden den er så sulten på strøm. Nå har den gått inn i koma også, på grunn av strømmangel. :(

Lenke til kommentar

De har sikkert en sånn kabel på Clas Ohlson, Spaceworld, eller hvilken som helst butikk der de selger litt mobiltelefoner. Det er vanlig mikro-USB.

 

Det er ikke så farlig. Jeg klarte plutselig å finne ledningen...under stuebordet. Siden den var svart kamuflerte den seg i skyggen så jeg ikke så den. :p

 

Har noen opplecd problemer med å endre meldingslyd?

Jeg går inn og velger en ny meldingslyd, men uansett hva jeg gjør, så ha jeg samme lyden.

Står opp ført med den standard lyden uansett hva jeg velger?

Hva gjør jeg feil?

Andre steder og endre??

 

Takktakk

 

Er du sikker på at du endrer lyd på Instillinger -> Sony Ericsson -> Meldinger -> Varseltone?

 

Det jeg gjorde feil før er at jeg endret Ringetone for varsling under Instillinger -> Lyd og skjerm. Dette gjelder ikke SMS og dermed fikk jeg samme problem som deg.

Lenke til kommentar

De har sikkert en sånn kabel på Clas Ohlson, Spaceworld, eller hvilken som helst butikk der de selger litt mobiltelefoner. Det er vanlig mikro-USB.

 

Det er ikke så farlig. Jeg klarte plutselig å finne ledningen...under stuebordet. Siden den var svart kamuflerte den seg i skyggen så jeg ikke så den. :p

 

Har noen opplecd problemer med å endre meldingslyd?

Jeg går inn og velger en ny meldingslyd, men uansett hva jeg gjør, så ha jeg samme lyden.

Står opp ført med den standard lyden uansett hva jeg velger?

Hva gjør jeg feil?

Andre steder og endre??

 

Takktakk

 

Er du sikker på at du endrer lyd på Instillinger -> Sony Ericsson -> Meldinger -> Varseltone?

 

Det jeg gjorde feil før er at jeg endret Ringetone for varsling under Instillinger -> Lyd og skjerm. Dette gjelder ikke SMS og dermed fikk jeg samme problem som deg.

Hjertelig takk. Det gjorde dusen.

Hva om jeg vil ha en mp3 varseltone som ikke ligger i musikkbiblioteket??

Eller må den ligge i musikkbiblioteket...

Lenke til kommentar

Jeg er veldig fornøyd med min mini, bortsett fra en ting: Hakking i videoopptak. Spesielt ille ved panorering. Noe håp for at dette blir forbedret ved neste oppgradering tro?

 

Skulle også vært mulig å lagre til noe annet enn 3gp. Jeg er nødt til å spille av med QuickTime for å få lyd nå. Liker ikke QuickTime.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...