Gå til innhold

SE x10 mini - Liten og rask :D


Anbefalte innlegg

En avgjørende faktor for god batteritid er launcheren.

 

x10.jpg

 

6 dager og fremdeles 17% igjen med helix launcher visst nok.

 

Guide for å installere her:

http://forum.lowyat.net/index.php?showtopic=1436929&view=findpost&p=34678238

 

 

Må bare si at jeg ELSKER denne Helix-launcher'n !!! Den er helt super, så god og kjempe lett å tilpasse. Synes den fungerer mye bedre en ADW!

 

Virkelig å anbefale. Avinstallerte ADW :p

 

(PS. Kommer sterkere tilbake med oppdattering av samletråden)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare si at jeg ELSKER denne Helix-launcher'n !!! Den er helt super, så god og kjempe lett å tilpasse. Synes den fungerer mye bedre en ADW!

 

Virkelig å anbefale. Avinstallerte ADW :p

 

(PS. Kommer sterkere tilbake med oppdattering av samletråden)

 

 

 

Må bare si... Jeg forstår ikke helt hvorfor en annen launcher enn den orginale kan spare batteri, er det ikke bare en annen form for meny?

Jeg har innstallert ADW og har oppdaget at man ikke kan se om det har kommet SMS eller noen har ringt på ADW sine ikon (det står et nummer på orginalen). Er dette mulig å fikse på?

Hvordan er Helix Launcher på dette?

Dessuten så står det at Helix er for android 2.1, stemmer dette (sikker på at du har X10 Mini?)?

Endret av asimon
Lenke til kommentar

Må bare si at jeg ELSKER denne Helix-launcher'n !!! Den er helt super, så god og kjempe lett å tilpasse. Synes den fungerer mye bedre en ADW!

 

Virkelig å anbefale. Avinstallerte ADW :p

 

(PS. Kommer sterkere tilbake med oppdattering av samletråden)

 

 

 

Må bare si... Jeg forstår ikke helt hvorfor en annen launcher enn den orginale kan spare batteri, er det ikke bare en annen form for meny?

Jeg har innstallert ADW og har oppdaget at man ikke kan se om det har kommet SMS eller noen har ringt på ADW sine ikon (det står et nummer på orginalen). Er dette mulig å fikse på?

Hvordan er Helix Launcher på dette?

Dessuten så står det at Helix er for android 2.1, stemmer dette (sikker på at du har X10 Mini?)?

 

Jeg bruker den ikke for å spare batteri, telefonen ligger ved siden av senga på natta, der ladern er, så hvorfor ikke plugge den inn ;)

 

Men jeg bruker den for å få flere ikoner på hver side (i motsettning til den preinnstallerte hjem menyen)

 

Nei jeg har ikke X10 min, har X10 mini pro (android 1.6)

Meldingene har ikke jeg synelig annet en en konvolutt øverst på status-linja (og det holder for meg)

Lenke til kommentar

Jeg bruker den ikke for å spare batteri, telefonen ligger ved siden av senga på natta, der ladern er, så hvorfor ikke plugge den inn ;)

 

Men jeg bruker den for å få flere ikoner på hver side (i motsettning til den preinnstallerte hjem menyen)

 

Nei jeg har ikke X10 min, har X10 mini pro (android 1.6)

Meldingene har ikke jeg synelig annet en en konvolutt øverst på status-linja (og det holder for meg)

 

 

 

OK, du bruker ikke launcher for å spare batteri, men det er skrevet veldig mye på dette forumet at man sparer batteriet opp til 30% med f.eks. Helix-launcher.

Så noe må da launcheren gjøre annet enn å være en annen "meny"? Siden den sparer batteri...

Lenke til kommentar

Må bare si at jeg ELSKER denne Helix-launcher'n !!! Den er helt super, så god og kjempe lett å tilpasse. Synes den fungerer mye bedre en ADW!

 

Virkelig å anbefale. Avinstallerte ADW :p

 

(PS. Kommer sterkere tilbake med oppdattering av samletråden)

 

 

 

Må bare si... Jeg forstår ikke helt hvorfor en annen launcher enn den orginale kan spare batteri, er det ikke bare en annen form for meny?

Jeg har innstallert ADW og har oppdaget at man ikke kan se om det har kommet SMS eller noen har ringt på ADW sine ikon (det står et nummer på orginalen). Er dette mulig å fikse på?

Hvordan er Helix Launcher på dette?

Dessuten så står det at Helix er for android 2.1, stemmer dette (sikker på at du har X10 Mini?)?

 

Skjønner ikke helt hva du mener med; "har oppdaget at man ikke kan se om det har kommet SMS eller noen har ringt på ADW.."

 

Jeg har brukt både ADW og Helix, og jeg har da alltid sett om noen har sendt SMS eller ringt.. Brukt "Handcent SMS" lengst, men hadde heller ingen problemer før jeg byttet meldings-app!

 

Hva som gjør at feks Helix Launcher sparer strøm, har jeg ikke noe godt svar på- men der er sikkert andre her inne som har..

 

Men vil tro at Helix utnytter alt på en bedre måte- enkelt og greit bruker mindre strøm, ikke vet jeg ;)

 

 

Når det er sagt, selv om jeg har fått litt bedre batteri etter jeg la inn Helix, så fatter jeg ikke hvordan noen kan bruke denne telefonen opptil en uke uten lader.. :hmm:

Lenke til kommentar

Hei. Da har jeg kjøpt meg en SE X10 mini pro(fant ikke noen side om den så jeg prøver her) og er veldig fornøyd bortsett fra en ting.

 

Jeg får ikke koblet meg til hjemmenettet. Jeg kobler til men ingenting skjer. Noen som har peiling? Vil ikke begynne og laste ned fra markede uten wifi.

 

Takker for alt som kan være til hjelp.

Lenke til kommentar

Hei. Da har jeg kjøpt meg en SE X10 mini pro(fant ikke noen side om den så jeg prøver her) og er veldig fornøyd bortsett fra en ting.

 

Jeg får ikke koblet meg til hjemmenettet. Jeg kobler til men ingenting skjer. Noen som har peiling? Vil ikke begynne og laste ned fra markede uten wifi.

 

Takker for alt som kan være til hjelp.

 

Wifi ikonet dukker ikke opp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...