Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Din realistiske drømmebil!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å ikke være en ekte Skyline er kanskje bare positivt?

4 Dørs skyline er meh uansett, at noe er skreddersydd for det amerikanske markedet gjør det ikke bedre, ellers er i mine øyne skyline R31-R34 fra gt og oppover i modellstigen de feteste.

 

Men dette blir vel hovedsakelig en smaksak, akkurat som at jeg synes at disse kun har tapt seg etter denne

mitsubishi_lancer-evolution-vi-tommi-makinen-edition-1999_r5.jpg

Lenke til kommentar

Kun plass til en Arctic truck i mitt hjerte.

--

Bare utrolig kjipt at den koster mer enn en enmannsbolig :p

 

Mhm, men ja, jeg nevnte jo LC i innlegget mitt jeg og :) Dessverre ikke realistisk, heller ikke praktisk..

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Artic trucks er fete! Men liker Hiluxene best... :) LC er også ganske fet med AT.

Jeg var "sekunder" fra å kjøpe en brukt Hilux. Men fruen nedla aboslutt veto. En Land Cruiser hadde kanskje passert, men det var dette med prisen da. Det kvalifiserer kanskje ikke til realistisk.

 

En Wrangler varebil derimot, det hadde vært tingen. Men nå skal jeg antagelig bruke over en halv million på å pusse opp huset, så da blir det ingen bil de første årene.

 

Jeg har forøvrig allerede en "realistisk drømmebil":

 

post-52698-0-48090100-1371453832_thumb.jpg

 

Den er alt jeg trenger 90% av tiden. Men har selvsagt hverken bagasjeplass (hint: Ikke kjøp bil først og hund etterpå) eller bakkeklaring.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Slik jeg tolker trådstarter sin bruk av ordet realistisk så har jeg nok allerede kjøpt drømmebilen.

Rett etter nyttår bestilte jeg en flunkende ny Audi A3 Sportback 2.0 TDI (150hk) quattro med adaptiv cruise control, google maps/streetview, audi connect og mange andre tekniske duppeditter som jeg strengt tatt syns passer perfekt til meg som 24-åring (hva skal en i midtlivskrise med f.eks. google maps eller lte wifi hotspot?). Vurderte en A5, men da måtte jeg svelge enda flere kameler når det kom til utstyr, og jeg liker egentlig best å suse rundt i biler som ikke er for lange, bare synd at jeg ikke fikk girfunksjon på multifunksjonsrattet (da måtte jeg gått for automatkasse og da hadde jeg ikke fått quattro).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mercedes-Benz SL 55 AMG (R230)

 

eller:

 

Mercedes-Benz CLK 63 AMG (W209)

 

Selv om jeg nok må få meg en god utdannelse og jobb først tongue.gif

 

Om du vil ha råd til slike biler bør du ikke ta deg god utdannelse :closedeyes:

 

Min realistiske drømmebil er en A5, eller 320 coupe!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Min realistiske drømmebilpark må være en Volvo XC60 eller XC70 som bruksbil og en Smart Roadster BRABUS eXlusive som bil nr. 2. Hadde egentlig tenkt å kjøpe sistnevnte nå, men siden jeg kun kan ha én bil blir det for upraktisk (2 seter og ca. null bagasjeplass). Blir en Mini Cooper i stedet ser det ut til.

Og da ble deler av bildrømmen oppfylt gitt. Smart Roadster BRABUS Exclusive i boks :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...