Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Din realistiske drømmebil!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gratulerer! Har sans for 944/951 :)

 

Kjøpte min "drømmebil" i sommer, eller, kjøpte bilen jeg hadde mest lyst på:

 

CIMG4539.JPG

 

 

 

hehe så den da vi var på darklight. Flott bil egendlig, men er litt stressende å kjøre på det veiene her?

 

 

Tja, er litt redd for bilen på ekstreme vaskebrett og den er forholdsvis lav så med dype hjulspor/dårlig brøyting kan det være problematisk. Men jeg har mye erfaring med det, min forrige bil:

 

CIMG2779.JPG

 

Sn%f8br%f8yting2.jpg

 

 

Porschen har mye bedre framkommelighet og er ikke like lav som Astraen var så alt i alt er jeg meget godt fornøyd. Kan også legges til at Porsche lager 911 for vinterføre. Den har blant annet oppvarmede seter, godt varmeapparat, du får kjøpt originale Porsche snøkjettinger til 18" hjul og tilogmed spylerdysene har innebygd oppvarming.

 

Hyggelig at dere var på DarkLight og spilte, kom tilbake så ofte dere kan så kan jeg oppgradere til nyeste generasjon 911 ;)

Lenke til kommentar

Drømmebilen er en Volvo 240. eller 740, 940. dem drar på riktige hjul, og er slitesterke. !!!!

 

Gratulerer! Har sans for 944/951 :)

 

Kjøpte min "drømmebil" i sommer, eller, kjøpte bilen jeg hadde mest lyst på:

 

CIMG4539.JPG

 

 

 

hehe så den da vi var på darklight. Flott bil egendlig, men er litt stressende å kjøre på det veiene her?

 

 

Tja, er litt redd for bilen på ekstreme vaskebrett og den er forholdsvis lav så med dype hjulspor/dårlig brøyting kan det være problematisk. Men jeg har mye erfaring med det, min forrige bil:

 

CIMG2779.JPG

 

Sn%f8br%f8yting2.jpg

 

 

Porschen har mye bedre framkommelighet og er ikke like lav som Astraen var så alt i alt er jeg meget godt fornøyd. Kan også legges til at Porsche lager 911 for vinterføre. Den har blant annet oppvarmede seter, godt varmeapparat, du får kjøpt originale Porsche snøkjettinger til 18" hjul og tilogmed spylerdysene har innebygd oppvarming.

 

Hyggelig at dere var på DarkLight og spilte, kom tilbake så ofte dere kan så kan jeg oppgradere til nyeste generasjon 911 ;)

 

Brøyte bil ell?

Lenke til kommentar

Den realistiske drømmebilen pr nu er vel en VW Toareg, eller en VW Passat 4motion, 2.0TDI Highline m. Webasto. Har en 2008mod Highline i dag, og er kommet dit i bilens levetid at jeg må bytte snart om jeg skal få noe igjen for den. Alternativet er å kjøre den ned, dvs kjøre den til verdien kommer seg på rundt 70`. Får vel 220 000 for den i dag, og da er det bare å øke gjelda med rundt 230 000kr, så er jeg der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har sogla voldsomt på de nyeste Subaru Impreza'ene i det siste:

modp_0907_01+spt_2008_subaru_impreza_wrx_sti+left.jpg

Trenger nødvendigvis ikke ha WRX motoren, men stylingen hadde våre flott å hatt.

 

En veldig realistisk drømmebil kan du si, og kanskje min neste?

 

Ser også frem til hva det blir av Toyota FT-86 :D :

toyota-ft-86-concept.jpg

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Rammla nettopp over det som må være den ultimate vinterbilen for meg:D

IMG_3819.jpg

Toyota Celica GTfour

 

en sånn(treng ikke å være gtfour da) kunne jeg har tenkt meg om det ikke bli noen av impreza'en(må jo ut med 150k for en brukbar noe som er mye for meg, og der skal en være heldig å får en gt eller wrx) Synes ikke så mye om den nyeste generasjonen celica da

 

 

Lenke til kommentar

For meg så har 200sx S14a Racing Edition vært blandt mine topp 4 drømmebiler, og er såpass heldig at den eier jeg nå! :)

 

1: Nissan GT-R R35

2: Nissan Skyline GT-R R34

3: Nissan Skyline GT-R R33

4: Nissan 200sx S14a Racing Edition

 

 

 

Kun nr 4 og 3 som er aktuelle, men tror nok jeg bare kommer meg opp på den jeg har nå dessverre

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...