Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Din realistiske drømmebil!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neida, jeg er helt ærlig. Fant min kjærlighet i denne bilen som 7-åring, når jeg fikk Gran Turismo 3 til PS2. Bladde meg gjennom listen av biler jeg kunne kjøpe, jeg stoppet opp på denne og tenkte at "den, DEN skal jeg ha!". Beholdt den samme bilen til spillet var fullført, brukte den i så mange løp jeg kunne. I senere tid har den bilen bare forblitt min favorittbil, og jeg har lært om dens viktighet i driftingmiljøet og ikke minst animeserien Initial D. :)

 

Syntes forøvrig at de aller aller fleste biler laget senere enn omtrent midten av nittitallet er stygge som bare det, og jeg har en enorm kjærlighet for firkantede biler fra 80-tallet.

Endret av Benny
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Min realistiske drømme bil er en Nissan 200SX s13

 

Før så hatet jeg vippelykter, kunne ikke fordra det, men nå syns jeg det er så pent! Står de rett opp er det mange som ikke syns det er så pent, men med sleepy eyes er det kult!

 

 

 

joe180-old-1.jpg

Endret av Durochris
Lenke til kommentar

Mercedes E350 CDI Avantgarde. Forhåpentligvis om ca. et halvt år. :)

Kjørte E250CDI 4Matic nylig, og kan ikke skjønne annet enn at det må være en perfekt familiebil. Passe sprek, firehjulstrekk, mye plass og utstyr og skikkelig bra utseende. Og dette sier jeg til tross for at jeg egentlig ikke liker verken dieselmotor eller automatkasse - i E250 passet alt så veldig bra sammen, at det var en fryd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...