Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Din realistiske drømmebil!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg drømte om biler den gang jeg hadde dårlig råd. Nå har jeg penger nok til det jeg har lyst på, og kjører rundt i en rimelig Skoda. Har planer om å bytte til en Yeti, men drømmer ikke om det.

 

Du kan ikke være veldig bil interessert? (Ikke ta det negativt, altså :))

Lenke til kommentar

Hvis jeg i dag hadde hadd en god jobb, hus og skullet kjøpe bil med lån så blir det sannsynligvis Volvo V70/S60 med T5-motor. Finfine biler som tar forbikjøringer på strak arm og ser svært stilige ut!

 

Mulig jeg tar feil, men er det ikke en ganske stor prisforskjell på de bilene? Eller er det XC60 jeg tenker på?

Lenke til kommentar

Hvis jeg i dag hadde hadd en god jobb, hus og skullet kjøpe bil med lån så blir det sannsynligvis Volvo V70/S60 med T5-motor. Finfine biler som tar forbikjøringer på strak arm og ser svært stilige ut!

 

V70 er utrolig god å kjøre. Min far har en 2.4D chippa til litt over 200 hester, og den går godt til å være diesel, pluss et drivstoffforbruk på ned mot 0.4 liter på mila.

Lenke til kommentar

Audi A4 eller S4 =)

 

hæ, har ikke du en B8 A4 da ?? Du skrev jo innlegg om det i april med den hunden i ruta.

 

Ja. Skal jeg kjøpe noe dyrere bil er den ikke lenger realistisk. Brukte alle sparepenga. Kommer nok ann på hva men legger i realistisk. Mulig jeg har råd til noe annet når jeg er ferdig med videregående og deltidsjobb på Kiwi.

Lenke til kommentar

Jeg drømte om biler den gang jeg hadde dårlig råd. Nå har jeg penger nok til det jeg har lyst på, og kjører rundt i en rimelig Skoda. Har planer om å bytte til en Yeti, men drømmer ikke om det.

Tror grunnen til det kan være at du ikke føler for å gi pengene til avgiftskåte politikere? Har igrunn samme tanke selv :) Mye som går til mye bra, men det er sannelig mye som går til tull.

Lenke til kommentar

He he. 6 serien stygg?? Vel jeg syntes ofte at nye karosserier fra BMW trenger litt tid for å venne seg til og bli pene.( i mine øyne) Men 6 serien har jo blitt en klasikker nesten hver modell. Jeg syntes 6 serien er den tøffeste av modellene til BMW sett på hele serien. Mulig slått av M1

 

photo.jpg

 

Tenk deg at denne faktisk så slik ut i 1978. Drømmebil!!!

 

Hadde denne før

 

 

32369479.jpg

 

Var veldig fin bil. Rask og lå klistret på veien.

Men ble lei av å vaske og polere samt at den ble lite brukt da jeg var litt for

bekymret for riper etc.

 

Skal jeg ha et nytt leketøy så blir det noe stor motor og kjøreglede, og noe

som ikke trenger å glinse for å se bra ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...