Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Din realistiske drømmebil!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er kanskje blitt smittet av foreldrene mine, men jeg synes at nesten all Audier som er laget de siste årene er skikkelig pene biler. Har jo ikke lappen selv, men jeg synes designet, kvalitetsfølelsen og luksus preget er det som gjør Audi'er så fine :)

Den nye Audi A7 Concept saken er jo rå sprek, men verdens diggeste bakende :D

 

 

Og nei, 6-serie er ikke pen. Kladden bak ødelegger alt :p

Lenke til kommentar

 

Og nei, 6-serie er ikke pen. Kladden bak ødelegger alt :p

 

Thank you for proving my point!

 

Ingen BMWer etter 2004-ish er pene i mine øyne.

Jo.

 

3-serien har vokst veldig på meg. Både sedanen og coupeen.

4196248836_c12d9b391e_b.jpg

 

2009-BMW-E92-M3-Darth-Maul-by-MW-Design-Technik-Front-And-Side-1280x960.jpg

 

Ja jeg vet at disse bilene ikke er 100% orginal, men de er barsk som faen :yes:

 

Ellers er jeg enig når det kommer til resten av modellene.

 

Btw Hyperio, det var en heslig farge og en veldig uheldig vinkel for Z4en. Nye er helt klar lekker. Beveger seg vekk fra Bangle, noe som gjør den betydelig penere enn den gamle.

BMW_Z4_Widescreen_5292009125704PM944.jpg

Hadde faktisk glemt denne, men den er skikkelig sikle-materiale :dribble:

Endret av rublings
Lenke til kommentar

Har en liste her ja :D

 

- MR2 Turbo

- Toyota Supra MK4

- Mazda RX/ FD3S

- Mazda 626 ombygget til RWD og Wankel

- Toyota Celica Liftback MK1 med V8

 

Så langt er vell 4 og 5 nesten i boks, har bilene venter bare på lovendring for å starte ombygging:)

 

Bilde av Liftbacken!! :D (har en selv)

Lenke til kommentar

Btw Hyperio, det var en heslig farge og en veldig uheldig vinkel for Z4en.

Er over hodet ikke enig i at det er en heslig farge.

 

 

Den nye Z4 trenger m-sport bodykit for å være virkelig pen, men ja, det var en lite flatterende vinkel. En av få :)

 

 

bmw-z4-m-sport-02.jpg

 

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Har en liste her ja :D

 

- MR2 Turbo

- Toyota Supra MK4

- Mazda RX/ FD3S

- Mazda 626 ombygget til RWD og Wankel

- Toyota Celica Liftback MK1 med V8

 

Så langt er vell 4 og 5 nesten i boks, har bilene venter bare på lovendring for å starte ombygging:)

 

Bilde av Liftbacken!! :D (har en selv)

IMG_0444.jpg

Meget lite rust til den prisen jeg ga for den! Trenger bare en plass å jobbe nå så blir det prosjekt <3

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

- BMW 323i/328i E46

- BMW 528i E39

 

Disse skal være strøkne og originale, ha sportsseter i skinn og sportsunderstell.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Nye Mercedes CLS ser jo helt konge ut! Muligens min nye drømmebil :D

Den fæle bananen der? Synes til og med Passat CC er penere om man skal sammenligne med biler av samme type. Står flere av dem parkert i gata der jeg bor, og jeg klarer ikke komme over hvor stygg MB'n er. :tease:

 

Realistisk drømmebil for min del må være den nye Alfa Romeo Giulietta. 1,4 Multiair bensin turbo på 170hk er jo absolutt innenfor rekkevidde prismessig. Styling, se vedlagt bilde. Den er litt for kjip med 16" og manglende sportspakke synes jeg.

post-52743-1283771350,9202_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Alfa lager unektelig svært pene biler ja. Personlig synes jeg MiTo virker spennende, særlig da jeg så 5th Gear's test som konkluderte med kjøreglede på høye med nye Mini. Verditapet på Alfa'er er dog mildt sagt grusomt, og man kan ikke være helt riktig skrudd sammen hvis man kjøper ny Alfa (og i hvert fall ikke hvis man selger igjen innenfor 2-3 år). Men dette kan jo også være med på å gjøre en bildrøm som inkluderer en Alfa veldig mye mer realistisk for oss som ikke nødvendigvis må ha bil rett fra fabrikk :)

Lenke til kommentar
Den fæle bananen der? Synes til og med Passat CC er penere om man skal sammenligne med biler av samme type. Står flere av dem parkert i gata der jeg bor, og jeg klarer ikke komme over hvor stygg MB'n er.

 

CLS er den nydeligste Mercedesen synes jeg. Passat CC derimot er bare en billig kopi.

 

Og så du vet det, så mente jeg den nye :) Ruller ikke på norske veier ennå (Ei heller resten av verden) så tror nok ikke du har sett den :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...