Gjest Slettet+130498 Skrevet 25. august 2015 Rapporter Del Skrevet 25. august 2015 (endret) Komplett får det inn på fredag, så håper de sender samme dag, da har jeg det på lørdag (håper jeg ) Endret 25. august 2015 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. august 2015 Rapporter Del Skrevet 25. august 2015 Like fascinert hver gang over "growling/brølingen" til en mekanisk konstruksjon som Metal Gear Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. august 2015 Rapporter Del Skrevet 26. august 2015 Jeg kjøper ikke helt at noen ville inkludert en så tullete funksjon i et høyteknologisk våpen. La roboter være roboter. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 26. august 2015 Rapporter Del Skrevet 26. august 2015 Fy flate så eg gleder meg Lenke til kommentar
laurell Skrevet 26. august 2015 Rapporter Del Skrevet 26. august 2015 Bestilt fra Komplett denne gangen.. hadde vært gull om det allerede kommer lørdag. Gleder meg enormt! Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 26. august 2015 Rapporter Del Skrevet 26. august 2015 du verden dette blir bra, ble utrolig stoked da jeg leste IGN sin anmeldelse! 95,28% på gamerankings, 10/10 på flere store nettsteder. Dette kan fort bli ett av de beste i mgs serien! Forstod det slik at storyen var veldig down-graded, men gameplayet skulle være så awesome at det ikke gjorde så mye, men man får jo se bestilte det akkurat fra komplett Anmeldelsen til ign: http://www.ign.com/articles/2015/08/24/metal-gear-solid-5-the-phantom-pain-review Dette kommer til å bli glede! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. august 2015 Rapporter Del Skrevet 26. august 2015 Mindre fokus på historie og mer på gameplay passer meg egentlig veldig greit da jeg ikke har noe spesielt forhold til serien og kan lite om historien uansett. MGS 5 blir kjøpt fordi jeg vil ha mer av Ground Zeroes, som virkelig falt i smak. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 26. august 2015 Rapporter Del Skrevet 26. august 2015 Eg håper dei fortsatt fokuserer litt på storyen, men kanskje i ein litt meir interaktiv måtte enn MGS 4, sjøl om eg selv liker cutsceens godt egentligt, hvertfall når di er så bra som i MGS Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. august 2015 Rapporter Del Skrevet 26. august 2015 Noen som vet om invasjon av motherbase er en del av selve spillet eller er det en del av Metal Gear Online som kommer senere? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. august 2015 Rapporter Del Skrevet 26. august 2015 Er klar for dette. Mange mener at dette er et verdig farvel fra Kojima, og at dette fort kan bli det beste spillet i serien. Jeg er ikke helt der, men håper jeg tar feil.. Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 26. august 2015 Rapporter Del Skrevet 26. august 2015 Fikk sendingsbekreftelse fra elkjøp nå. Satser på å ha det i hus lørdagen da Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 26. august 2015 Rapporter Del Skrevet 26. august 2015 Storgleder meg til å møte igjen Liquid Snake som ungdom, og håper jo at det er Sniper Wolf vi har med som Quiet. Og selvsagt Ocelot ! Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 26. august 2015 Rapporter Del Skrevet 26. august 2015 Dette er et av de få spillene jeg virkelig har gledet meg til. Jeg vet ikke hvor mange timer jeg har kost meg med Ground Zeros. Bare tanken på å få det allerede Lørdag er helt konge!! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 26. august 2015 Rapporter Del Skrevet 26. august 2015 Satser på at Platekompaniet sender slik at jeg får det til helgen. Fikk kjøpt da de hadde god pris, så det ble dem denne gangen! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 26. august 2015 Rapporter Del Skrevet 26. august 2015 Hvilken leveringsform har folk valgt fra elkjøp? Jeg valgte "Postpakke prioritert (kr 39,00)". håper det var riktig . Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 27. august 2015 Rapporter Del Skrevet 27. august 2015 Kult at pow's som reddes blir med over til motherbase i mgs5, men har et lite problem. Savefila mi inneholder en S-rank i ground zeroes til fordel for han som ble henrettet. Gikk etter tid og droppa siste pow'en. Skulle gjerne ha fått med han også. Noen som vet om det er beste save fil eller siste som blir med over? Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 27. august 2015 Rapporter Del Skrevet 27. august 2015 Den beste og raskeste løsningen fra elkjøp etter min erfaring er brev! Da kommer det rett i postkassen din uten noen unødvendige mellomstopp Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 27. august 2015 Rapporter Del Skrevet 27. august 2015 Kult at pow's som reddes blir med over til motherbase i mgs5, men har et lite problem. Savefila mi inneholder en S-rank i ground zeroes til fordel for han som ble henrettet. Gikk etter tid og droppa siste pow'en. Skulle gjerne ha fått med han også. Noen som vet om det er beste save fil eller siste som blir med over? Blir noe av savinga fra Ground Zeros med over til Phantom pain da? Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 27. august 2015 Rapporter Del Skrevet 27. august 2015 Oh yes! http://www.pcgamer.com/prepare-the-perfect-ground-zeroes-save-file-for-metal-gear-solid-5/ Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 27. august 2015 Rapporter Del Skrevet 27. august 2015 Hmmm.... for å klare 100% må du jo strengt talt ha reddet alle de gisslene på et eller annet tidspunkt. Jeg skjønner ikke helt hvordan de skal løse dette, men satser på at en slipper å spille opp igjen alle missions for å få savet en siste gang med uthenting av alle gisslene. Selv om jeg har spilt det litt siste dagene, så ser jeg ikke for meg at det skal være nødvendig å gjøre enda en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå