Gå til innhold

Metal Gear Solid - Tråden


Wutwut

Anbefalte innlegg

Denne posten har nok dødd litt ut, men vil bringe den opp igjen, nå som Metal Gear Solid HD Collection kommer ut :) Noen som skal ha ? :D

 

Og en ting til: Noen som har hørt noe om release-dato på Metal Gear: Rising?

 

Har hatt min MGS Collection (PS3) siden desember 2011. Spiller Snake Eater i disse dager :)

Høh? Åssen? Det har ikke kommet i norske butikker enda? Bestilt fra et sted du eller?

 

Forresten, jeg har MGS: Substance her, men får ikke spilt det, tror det er fordi det 32bit versjon eller noe sånt, noen som vet hva jeg kan gjøre? Eller må jeg spille på en "dårligere" pc, f.eks min bærbare maskin med Vista, vil det funke på den kanskje?

 

Videogameplus.ca bestilte jeg mitt ifra. Men det er ikke vits å importere nå da når lanseringen er så nærme :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Kjøpte Collection i dag, og har begnyt på MGS2, veldig uvant, jeg spillte aldri 2eren når den var ny, jeg spilte 3eren litt men siden jeg var ny til MGS ga jeg opp når en kar begynte å skyte bier på meg, det ble litt treit.

 

Jeg runna MGS4 uten at jeg ble så veldig imponert, grunnen til at jeg i det hele tatt kjøpte denne pakka var at jeg hukset at jeg likte MGS3 bortsett fra teite bosser.

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler alle å kjøpe HD collection :) selv om du har spilt spillene før det kom ut i HD versjon ;)

 

Jeg har alltid elsket Metal Gear serien og koser meg med HD collection. :)

 

HD Collection kom ut i dag, noen som har skaffet seg det, eller skal? :) Selv må jeg nok vente litt, men tenkte å bestille fra cdon, der koster det bare 349,-.

De selger det på Game for 329 :) Frakt er gratis, men sist gang jeg sjekket så hadde de bare Xbox versjonen på lager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Aha, lenge siden jeg har handlet spill derifra. Husker det var texas-tilstander her på forumet for noen år tilbake...alle handlet som villmenn derifra. Så tok tollen hintet etter hvert :p Kjøpte forøvrig pakken pakken for 399,- på PK, orket ikke gjøre de store sparetiltakene denne gangen ;)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Meeeen det er jo ikke Kiefer Sutherland som er stemmen til Snake der. Va det ikke det som var opplegget da eller er det bare trolling?

Eller er Bigboss og Solid Snake i samme spill? Er det en "ny" Snake det er snakk om?

 

EDIT: Sjekka traileren i HD nå. Er faktisk Sutherland som er stemmen til både Snake og Master Miller. Wierd.

Endret av MrLuni
Lenke til kommentar

E3 beste for meg også.

 

Er mye uklar info her, er visst ikkje 100% den kilden eg linket til over.

 

To clarify, will Ground Zeroes be part of The Phantom Pain or released separately?

 

So you can think of it that Metal Gear Solid V: The Phantom Pain is the big game and within that the first prologue to it is Ground Zeroes.

 

But will it be released separately?

 

We can't talk about how we're going to release it because we still haven't decided yet.

 

 

http://www.computera...ojima-on-mgs-5/

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...