Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folkens; ville satt pris på litt kjapt svar...

Jeg har bootet i recovery- modus og skal til å wipe cache partition. Hva skjer da og hva mister jeg? Hva skjer hvis jeg bare velger reboot now? Booter som vanlig?

Ingen? Jeg klarer ikke å google meg frem, og er redd for å føkke opp med feil valg!

Lenke til kommentar

Folkens; ville satt pris på litt kjapt svar...

Jeg har bootet i recovery- modus og skal til å wipe cache partition. Hva skjer da og hva mister jeg? Hva skjer hvis jeg bare velger reboot now? Booter som vanlig?

 

Hvis du velger reboot now rebooter telefonen.. (Ligger i navnet)

Å bruke wipe cache partition virker ikke til å ha noen kjipe følger for meg, jeg gjorde blant annet det tidligere i dag for å se om det kunne hjelpe mot strømforbruket.. (Gikk fra 100% til 74% på under en halvtime..)

Lenke til kommentar

 

Bruk odin. Er utrolig lett faktisk.

 

Og langt bedre enn den søpla til Samsung!

Dessuten er det jo hyggelig at man får større valgfrihet ved å bruke Odin, det er jo en av hovedgrunnene til at mange av oss valgte Android i utgangspunktet.. (Valgfrihet altså..)

Lenke til kommentar

Folkens; ville satt pris på litt kjapt svar...

Jeg har bootet i recovery- modus og skal til å wipe cache partition. Hva skjer da og hva mister jeg? Hva skjer hvis jeg bare velger reboot now? Booter som vanlig?

 

Hvis du velger reboot now rebooter telefonen.. (Ligger i navnet)

Å bruke wipe cache partition virker ikke til å ha noen kjipe følger for meg, jeg gjorde blant annet det tidligere i dag for å se om det kunne hjelpe mot strømforbruket.. (Gikk fra 100% til 74% på under en halvtime..)

Tusen takk! Det er grunnen til at jeg gjør det også! Fun fact: når tlf bootet igjen startet den en helt sinnsvak pipekonsert som varte i over ett minutt. Velger å ignorere dette:)

Lenke til kommentar

Det er også en mulighet for at "usb-trikset" som jeg postet for en del sider siden kan gjøre noe med problemene når det gjelder KIES-mode på diverse PC'er. Husker ikke nøyaktig hvordan det virket, men tror det var at man koblet til telefonene før man skrudde den på og startet den i masselagringsmodus. Detaljene står uansett i en tidligere post.

Lenke til kommentar

For meg har Darky 10 RC5 Final gitt meg følgende fordeler fremfor en standard rootet Froyo:

-Utseende jeg liker bedre

-Bedre respons ved bruk

-Vesentlig lavere batteriforbruk (Den står akkurat nå på 47%, og har vært frakoblet strøm siden kl 0600 i dag, tidligere ville den vært helt tom nå)

-%-angivelse av batterinivå UTEN å ha installert noe ekstra app for dette.

 

Det gir rett og slett bare en bedre brukeropplevelse..

 

Jeg regner med at det meste skyldes Gingerbread, uten at jeg vet hvor mye.. Uansett ble behovet for å bytte telefon plutselig borte, så jeg klarer meg nok en stund til med Galaxy S.. :)

Lenke til kommentar

Dummy installasjons veiledning for Dark rom please?

 

Er du kjent med flashing i Odin ?

Denne guiden her skal være fin, http://www.darkyrom.com/community/index.php?threads/guide-installing-rc6-need-to-flash-dark_core_2-2-first.2382/

Om du enda ikke forstår, da syns jeg du bør lese deg mer opp på emnet før du gjør noe risikabelt uten å virkelig vite hva du driver med som de sa så fint på Android Central podcast.

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...