Gå til innhold

Nintendo 3DS tråden


Tj-nome

Anbefalte innlegg

Kan jeg spørre hvordan du vet at du har "bestilt for sent" !?

 

Jeg har bestilt min fra GameZone, men bare for litt over en uke siden, nærmere to, men hvordan kan jeg f.eks vite om jeg vil få den i morgen, eller ikke!? Når får man/bør man få melding om "sendt vare" (eller lignende) for å skjønne at den kommer i min postkasse i morgen (i hvert fall hentelappen) ?

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da må jeg skulke 30 min av en time i morgen for å sikre meg en 3DS :p

 

Timen er ferdig klokka ti og byen åpner klokka ti. Låner en sykkel av en kammerat og peller meg til byen so fort jeg kan.

Timen begynner igjen 10:30, kan klare å være tilbake igjen 10:45

 

Lærerne merker neppe noe.

Lenke til kommentar

Ok, jeg håper du har rett og at mine kilder tar feil :)

 

Jeg vet nesten ingenting om Asphalt 3D (har unngått det med vilje), men vet det har modes som vi samler penger, chase, duel og så videre. Ingen av disse er i Android-versjonen (Asphalt 5, om jeg ikke husker feil), så jeg vil tippe det er en ny versjon. Jeg håper i alle fall det blir bra. Selv om jeg liker racers (ikke bare bil) gidder jeg ikke kjøpe både Asphalt og Ridge Racer.

 

Edit: En morsom ting med Asphalt for Android er at man styrer bilen med å dreie på selve telefonen. Hadde vært litt morsomt å kunne gjøre sånt med 3DSen også. :)

 

Venter spent på posten og håper jeg får 3DSen i dag. Men om jeg ikke får spill i dag blir det vel Nintendogs + Cats, med mindre de har noe som faktisk er bra. Nintendogs er ikke akkurat førstevalget, men hva er vitsen med en helt ny konsoll uten spill? Førsteinntrykk av konsoll og spill kommer så snart jeg har fått noen timer med dem.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Kan jeg spørre hvordan du vet at du har "bestilt for sent" !?

 

Jeg har bestilt min fra GameZone, men bare for litt over en uke siden, nærmere to, men hvordan kan jeg f.eks vite om jeg vil få den i morgen, eller ikke!? Når får man/bør man få melding om "sendt vare" (eller lignende) for å skjønne at den kommer i min postkasse i morgen (i hvert fall hentelappen) ?

 

:)

 

Forhåndsbestilte på Game i Bergen, og da fikk jeg beskjed om at jeg neppe ville komme med i førsteleveransen. De vet jo ofte hvor mange konsoller de får inn, og listen med forhåndsbestillinger var ganske lang.

Lenke til kommentar

Hei Knut

 

Dessverre oppsto det noen komplikasjoner, slik at vi sannsynligvis ikke har 3DS konsollene på lager før i morgen.

Ved normal postgang tar det 1 dag fra en vare sendes ut fra oss, til den er fremme hos kunden, så ved normale forhold ville den vært fremme på Lørdag.

 

Vi beklager forsinkelsen på det sterkeste og bekrefter at ordren din vil bli kanselert og betalingen refundert.

Du får en behandlingsmail når dette er gjort.

 

Vennlig Hilsen

Kundeservice

 

Er jo ingen garanti for at posten kun bruker 1 dag. Men det sendes vel som a-post eller noe. Menmen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...