Gå til innhold

Nintendo 3DS tråden


Tj-nome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke hatt noe problem med å lande. Et triks er å fly til du ser ballongene så du vet hvor de er sånn ca, og så snu, fly et stykke tilbake og fly helt ned mot vannet mot landingsplassen. Selv uten 3D ser du skyggen på flyet på vannoverflaten, så senk farten og hold flyet et stykke over vannet. Da blir det mye lettere å beregne farten og avstanden. Med litt trening kan du fly kortere strekninger rett over vannet før du må lande. Selv klarte jeg å komme helt feil på landingsplassen, tok en nittigraders svint mellom ballongene og fikk likevel Great Landing. (men det var flaks, mildt sagt.) :p Jeg har ikke noe problem med å stupe ned mot landingsbanen og lande ganske bra likevel.

 

Noen som har prøvd Ghost Recon til 3DS og kan gi en liten anmeldelse?

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Åssen er det med venner og slikt? Jeg og broren min la hverandre til, men han fikk ingen forespørel av meg, så jeg gav han min kode* også, og da var vi venner. MÅ begge legge til hverandre, eller får man en slags forespørsel etterhvert?

Endret av Knut Knudsen
Lenke til kommentar

Jeg syns konsollen har alt for mye ubrukt potensiale.

Håpet ting hadde forbedret seg etter slik det var på DS og Wii, men neida. Kanskje litt, men uansett. Se og ler fra Xbox Live!

 

Det kommer en update i mai med en eShop. Så får vi se hva som legges der. Håper på NES og SNES spill, men det blir vel for mye forlangt :p Blir vel en emulator på meg etterhvert.

Lenke til kommentar

Oppdaterte 3DS'en min idag, den lastet ihvertfall ned noe og måtte reboote. Men har ikke merket noen forskjell egentlig. Noen som vet hva den oppdateringen innholdt?

 

Forøvrig må jeg si at 3DS'en er noe av det kuleste jeg har prøvd. Synd bare at jeg fikk med et crappy spill, håper det kommer mange bra spill i fremtiden.

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått spilt en del på min 3DS, og tenkte jeg kunne dele mine inntrykk av de spillene jeg har skaffet meg.

 

PES 2011 3D

Helt streit fotballspill, på godt og vondt. Fungererer overraskende godt på den vesle skjermen, og både kontroll og grafikk står i stil med hjemmekonsoll-utgavene. 3D-effekten er ganske så stilig i spillet, spesielt i "player"vinkelen, og jeg synes absolutt at dette er et spill som er verdt å vise frem for å briefe litt med din nye yndling.

 

Super Street Fighter IV 3D

Et veldig gjennomført slåssespill, og såvidt jeg kan se mer eller mindre likt opplevelsen man får på Xbox 360 og PS3. Massevis av karakterer og baner, og svært presist og intuitivt kontrollsystem. Eneste som kan trekke ned for enkelte er at det krever en viss innsats å sette seg inn i spillet, i tillegg til at spillet nok kan bli kjedelig hvis du ikke er glad i å spille mot andre.

 

3D-effekten har ikke stor betydning i dette spillet, men det ser defintivt ganske stilig ut i 3D versus mode, hvor man får et slags tredjepersons-aktig tilsnitt.

 

Rayman 3D

Dette er så vidt jeg har fortått en port av Rayman 2 til PS1. Jeg spilte aldri spillet selv, men utifra dagens standarder er det et hyggelig lite plattformspill, uten at det sjokkerer eller overrasker på noen spesiell måte. Også her er 3D-effekten ganske morsom å bruke, men kanskje ikke like sentral som i PES. Visuelt sett er spillet pent, og ifølge min Rayman-elskende kjæreste er spillet mer eller mindre identisk med originalen.

Endret av Jakoozie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...