Gå til innhold

Nintendo 3DS tråden


Tj-nome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ærlig talt det er irriterende at de ikke holdt Black and White tilbake et par måneder, slengte på 3D-støtte og finere grafikk og slapp det som et 3DS-spill.

 

Tror nok grunnen til at de holdt seg til DS-en er ganske enkel, det er jo rundt 150 millioner DS-eiere der ute, og salget blir nok massivt. Men likevel ...

Lenke til kommentar

Ble også litt skuffet da jeg hørte at Black & White ikke fikk noe med 3DS å gjøre, men ser man på hvor mange eksemplarer av spillet som ble solgt i japen de 2 første dagene (nesten 3 millioner), så skjønner man tankegangen til Nintendo. Men uansett, jeg storkoste meg med Pokemon White. ;)

 

Lurer og på hvor mange som kommer til å kjøpe Ocarina of Time i Juni jeg. :p

Da spillet kom på N64 satte det jo ny salgsrekord.

Lenke til kommentar

Da har jeg tre stjerner på alt i Mission Mode, ikke perfekt enda. Og jeg har alle ballongene og stuntringene med fly. Mangler en ballong og fire Mii's med Rocket Belt og har ni ballonger og seksten ringer igjen med hangglider :wee:

 

Og jeg har 74/75 locations. Jeg mistenker at det kommer et nytt sted når man har alt utenom den siste location. På en av de små øyene står det jo at det ville vært et perfekt sted å bygge et slott.

Endret av Knut Knudsen
Lenke til kommentar

Noen som har prøvd Ghost Recon til 3DS og kan gi en liten anmeldelse?

 

Jeg har Ghost Recon og Pilotwings, Har spillt en del missions i Ghost Recon og liker det godt. Spillet er laget av mannen bak Xcom spillene så det er folk som har peiling på turn-based strategi.

 

Så langt liker jeg det veldig godt. God advancewars-aktig feeling.

 

Selv i et spill hvor 3d'en ikke er nødvendig i hele tatt for gameplayet adder det mye, 3d'en gjør at du føler du spiller brettspill med miniatyrer og flott terreng. Faktisk imponerende 3d til tider.

 

Klassene virker gjennomtenkte og gjør at du må bruke de strategisk og på veldig forskjellige måter for å løse oppdragene.

 

Savner online multiplayer, tror det hadde gjort seg veldig når man begynner å få kontroll på strategiene, jeg får låne det bort til bror så vi kan spille hotseat når han har lært det. :p

Endret av Dipso
Lenke til kommentar

Måtte ut å bytte 3DS`en min pga joystikken, men desverre er jo alt utsolgt. Det er en knekk på den som ligger bak joystikken, den som ligner på en vinylplate. Litt synd, men fikk iallefall bruke den helt til butikken får inn nye 3DS:)

Endret av Ky_kun
Lenke til kommentar
*snip*

 

Takker. Jeg vet det er han fra X-Com, og det lover jo bra. Men jeg har lest noen tvilsomme anmeldelser og var skeptisk. Ign.com sier det ikke har noe med Ghost Recon å gjøre, men har en dårlig historie, standard karakterer og kunne like gjerne hett G.I. Joe. Ikke at det ville gjort meg noe. G.I. Joe er jo tøft. :) (tenker på tegneserien, selvsagt.) Det blir vel å dra å kjøpe det snart, tenker jeg.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg har ingen problemer med fly, spesielt ikke med 3D. Det er bare å sjekke høydemåleren, sjekke at du kommer rett mot landingsstripet, senke farten når du begynner å komme for lavt, rette opp flyet for å ikke lande for bratt og voila! ;)

 

Sliter fortsatt med landingene :ermm:

Problemet er at jeg ikke kommer langt nok eller kommer for langt...

 

EDIT: Hva er viktigst? Å være nermest "skyggen" eller midtlinjen?

Endret av Knut Knudsen
Lenke til kommentar

Da har jeg tre stjerner på alt i Mission Mode, ikke perfekt enda. Og jeg har alle ballongene og stuntringene med fly. Mangler en ballong og fire Mii's med Rocket Belt og har ni ballonger og seksten ringer igjen med hangglider :wee:

 

Og jeg har 74/75 locations. Jeg mistenker at det kommer et nytt sted når man har alt utenom den siste location. På en av de små øyene står det jo at det ville vært et perfekt sted å bygge et slott.

Så fint du snart er ferdig. :) Så kan jeg låne det av deg. ;)

 

Er forøvrig veldig fornøyd med 3DS'en. Og gleder meg til å se hva utviklere kan få til i fremtiden. :) Syns helt klart 3D'en gjør spillopplevelsen bedre.

Lenke til kommentar

Det er kanskje diskutert før, men er det noen som har tenkt på å kjøpe en battery pack til 3DS?

 

Ser denne tilbyr det dobbelte av batteritid i forhold til vanlig 3DS batteriet.

http://ca.kotaku.com/5779673/nyko-doubles-the-battery-life-of-the-3ds

 

Føler dere med 3DS dette kunne vært noe?

Hvis prisen blir riktig, så kan nok helt klart det være ett alternativ. I alle fall hvis jeg skal ut å reise og kan dra nytte av lenger batteritid. Hvis prisen blir på 200-300 kroner, så er det akseptabelt for en dobling av batteritiden(opp til 16 timer =D).

Endret av ElBarto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...