Gå til innhold

Juliess, treningslogg og noe OT!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil nå påstå at motivasjonen blir større hvis du snur deg :whistle:

:whistle:

 

Ellers kan det være en fordel å ha tærne på en vektskive eller planke slik at hælen kommer skikkelig nedi. Gå uten sko kan være en fordel, men jeg forestrekker med sko uden demping for å få litt mer flate.

 

Går du på syre? :p

 

 

@Julieszs prøv med en planke under helen, da vipper du ikke. Jeg foretrekker det foran både barfot og å stå flatt på gulvet.

Så ut på videoen som at du hadde klart mer enn 65 hvis du hadde hatt sikring!

Jeg kjørte også bøy med joggesko og liten vektskive under hælen tidligere, men jeg syntes fortsatt det er bedre barbeint. Dette er nok veldig individuelt, så ville prøvd meg frem :)

Lenke til kommentar

Det bildet har jeg jo allerede postet i bildetråden ;)

Finnes det en bildetråd? :O

 

Forresten, flott rygg! :)

 

Ellers kan det være en fordel å ha tærne på en vektskive eller planke slik at hælen kommer skikkelig nedi. Gå uten sko kan være en fordel, men jeg forestrekker med sko uden demping for å få litt mer flate.

 

Går du på syre? :p

 

 

@Julieszs prøv med en planke under helen, da vipper du ikke. Jeg foretrekker det foran både barfot og å stå flatt på gulvet.

Så ut på videoen som at du hadde klart mer enn 65 hvis du hadde hatt sikring!

 

haha! Jepp, kan iallefall se sånn ut! =) Mente selvsagt under helen..

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

vil også legge til at jeg FAILA STORT på 67,5 kg, men...når jeg ser på hva jeg gjorde før jeg prøvde på det helt til slutt, så er jeg ikke noe trist over at det ikke gikk. Fikk det på video, så sitter og ler litt av det.

Ehm, bare jeg som vil se denne filmen? Veldig spant på hva du gjorde siden du ikke har sikring.

 

Jeg er ingen ekspert, men vil gjerne ytre mine meninger likevel.

 

- Som andre sier: Skaff deg nye sko uten demping eller dropp skoene.

- Du kommer veldig langt frem med knærne og du legger vekten på tåballene, ikke hælen. Ser faktisk ut som du løfter hælen litt når du er i bunnen. Jeg vil anbefale deg å ta en titt på Mark Rippetoes Hip Drive. Kort fortalt: bredere stand, pek tærne utover slik at de peker i samme retning som låret ditt peker, og konsentrer deg om å løfte baken, ikke brystet.

- Glimrende at du går langt ned, dybden var super. A2G FTW!

 

http://www.youtube.com/watch?v=yha2XAc2qu8

Lenke til kommentar

FREDAG, IF DAG 4

Idag er det pause fra alt (vel, skal på jobb klokka tre). Sov litt ekstra idag. Tenkte å spise et par egg straks og en Skyr som mellommåltid på jobb.

 

Siden jeg ikke har noe mer spennende å melde legger jeg ut dagsformbilde av magen. For den begynner faktisk å holde seg sånn som dette nå, og ikke være så frem og tilbake som den har vært :hmm:

Tror jeg kan trygt skryte på meg at jeg ikke har lovehandles lenger.

 

På tirsdag skal jeg kjøpe bikini for første gange på rundt 2 år!!

 

post-104005-1274440912,2587_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Det virker som du har fått deg en ganske så stor fanskare av det motsatte kjønn Julie ;)

 

Jeg skjønner hvorfor. Ganske stor forskjell på det bildet du postet på bildetråden fra 2009 og formen i dag.

 

Edit: Mente selvfølgelig 2008

Endret av Coa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...