Gå til innhold

Juliess, treningslogg og noe OT!


Anbefalte innlegg

Oppdatert september 2011

 

Jeg bor i England sammen med kjæresten og jobber som PT og veileder hos Crayford Weights & Fitness.

 

Link til treningsprofil.

 

For tiden trener jeg litt i alle retninger, mest for å forbedre meg på områder jeg er dårlig (eks. jogging) samt sjekke ut nye øvelser for kunder, trene teknikk osv.

 

Har endelig klart å bestemme meg for at jeg skal sikte mot å bli mer FIT (dvs. reduserte fettprosenten litt) fremover mot jul. Prøver å bestemme meg for noen mer konkrete mål men det er vanskelig :p

Endret av Juliess
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal bli stor og sterk :thumbup: Jeg kjører litt kardio innimellom når det passer seg også, men jeg har nådd den vekta jeg syns er ålreit og nå vil jeg egentlig bare se hvordan jeg kan gjøre det med styrke og om jeg kan få litt mer muskler.

Holde meg i form ser jeg ikke på som noen utfordring, det er bare å spise riktig og røre seg minimalt (for meg nå hvertfall).

 

Jeg har ikke laget noen mål enda, har snakket med han ene jeg trener med og vi tenkte å se på det om de 2-3 ukene. Siden nå holder jeg jo på å finne ut av hvor jeg ligger. Føler det er litt vanskelig å si at jeg vil klare X og X nå som alt forandrer seg såpass fra uke til uke.

Lenke til kommentar

Det er vel høyreps nå for å trene mye teknikk. Jeg merker jo som sagt allerede stor forskjell på teknikken min fra starten og til nå :) Så bedre å få det inn med en gang, enn å bare kjøre på og legge til meg masse uvaner som jeg må prøve å plukke av senere. Ser hvertfall veldig mange på trening som gjør....eh...mye rart :p

Lenke til kommentar

Som nybegynner alt alt bedre en ingenting og en lineær progresjon er å anbefale.

Høyreps første uka er også bra for nervesystem, lære øvelsen, ledd samt tømming av glykogenlagrene.

 

Når det snakkes om 5x5 ol så burde man ha en grunnstyrke inne og det er det du skaffer deg nå sammen med teknikk.