Gå til innhold

Juliess, treningslogg og noe OT!


Anbefalte innlegg

Bør kanskje nevnes at jeg ikke egentlig trente i 2009 :) spiste normalt "dårlig" som alle andre.

Så begynte jeg i desember 2009 å spise sunt, jogget et par ganger i uka eller syklet litt, og så begynte jeg med styrke i vinterferien (slutten av februar).

 

Sliter mellom å velge ja.. kommer vel til å vokse litt til i både størrelse og styrke før jeg stopper uansett hva jeg gjør nå, siden jeg er så ny med alt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herlig å se at personer deler så mye av sitt treningsliv/liv med andre. Motiverende å se.

 

Når det kommer til knebøy og fottøy sverger hvertfall jeg til stramme sneakers eller ingenting.

 

Bra fremgang også, absolutt ingenting å skamme seg over på stranda her. Det er herlig å se jenter som sverger til mer effektive treningsmetoder enn bare spinning og annet fjas. I tillegg former knebøy og utfall kroppen flott. Lykke til videre.

Lenke til kommentar

Ja, jeg snakket faktisk om det med to stk på trening i går, at jeg tror damer/jenter kunne hatt det mye mer gøy på trening om de prøvde noe annet enn utholdenhetstrening.

 

Viser STOLT frem min straks 50 år gamle mor! Her er hva jeg slekter på, hehe....

Hun trener ikke (fikk lov til å legge ut bildet) og ser allikevel sånn ut. Kjekt å bo på småbruk :thumbup:

 

post-104005-1274635143,5358_thumb.jpg

 

Edit: Bare jeg som ikke kan se bildet?

Edit 2: Hmm tror det er der nå.

Endret av Juliess
Lenke til kommentar

Du er sikkert ikke alene KjellV ^^ Var fin rygg på både deg og din mor, "er ikke vanskelig å se hvor du har ryggen din fra!" :p

 

Gøy med bilder. Er på mange måter en gode å bo på småbruk/gård etc., pga arbeidet man hele tiden gjør gir en masse deilige muskler. Fetteren min har alltid vært en sterk kar (han bor på gård), mens jeg som er bygutt alltid har vært en pingle i forhold.

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar

Knebøy

- testet å legge om litt teknikk her idag, så ble ingen tunge vekter. Tyngste jeg tok var vel 35kg.

 

Strake markløft

1×15 30kg

1×15 35kg

1×11 35kg

 

Skråbenk

1×10 12kg

1×10 12kg

1×8 12kg

Skulderpress

1×7 8kg (hva skjedde her??)

1×8 8kg

1×6 8kg

- tydeligvis veldig sliten i skuldrene eller noe?

 

Franskpress

1×12 15kg

1×10 15kg

 

Sittende nedtrekk

1×12 40kg

1×10 40kg

1×8 40kg

 

Stående roing

1×15 30kg

1×12 35kg

1×11 35kg

- skulle egentlig ha sittende roing, men der satt det en gjøk og snakket i telefonen

 

Tåhev i knebøystativ

1×25 50kg

1×25 55kg

1×20 55kg

Biceps curl EZ-stang

1×15 17,5kg

1×12 17,5kg

 

Strake beinhev

16 + 12

 

Roing 2200 meter på 10 minutter.

Så totalt rodd (jeg rodde 1km på lørdag også, men har ikke logget den treningen): 28254 meter.

Lenke til kommentar

DAGENS DUST MANDAG 25. MAI 2010

"Jeg tørker litt svette av overleppa og beveger meg bort fra nedtrekksapparatet. Neste øvelse på programmet er sittende roing og jeg kjenner jeg gruer meg allerede. Tre øvelser igjen, og pump i underarmene. Faen. På apparatet jeg har tenkt til å bruke sitter en fyr og prater i mobilen. Jeg stiller meg lett henslengt opp ved naboapparatet og glaner-

litt på ham for å signalisere at jeg kunne tenke meg å kjøre i mellom. Han overser meg på en fantastisk elegant måte, og kjører ett nytt sett. Så blir han ferdig, og da ringer en av de TRE mobiltelefonene han har liggende på gulvet. Han blir selvfølgelig sittende på apparatet mens han snakker. Herrrrligt!"

Endret av Juliess
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare snakke til ham?

Det skal ikke være nødvendig, i tillegg er det så tilfredsstillende å bare konkludere med at han er en idiot. Isteden for å la han bevise det motsatte. Så får man også muligheten til å whine om det til andre.

Lenke til kommentar

Jeg er av de som selv spør andre om jeg ser de venter, om de vil kjøre i mellom. Så jeg syns vel kanskje det bør være tydelig nok når man står og venter to sett og viser at man er interessert i å bruke samme apparat/vekter.

Men vi er alle forskjellige :) Syns uansett det var litt komisk at han hadde tre telefoner med seg inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...