Gå til innhold

Juliess, treningslogg og noe OT!


Anbefalte innlegg

Jeg hjelper ofte både en og to med teknikken sin i knebøy. I dag var det en med knebøy og en med skulderpress. Vanligste feilen i knebøy er å ha på seg fulldempede sko, og bøye knærne nedover istedenfor å ta rumpen bakover, samt å ikke gå langt nok ned. I dag så jeg faktisk en som løftet med fulldempede sko, vektbelte, OG han sto oppå vektskiver. Han var vel rundt 30 år, helt normal kropp og løftet 40kg..

 

Selv terper jeg min egen teknikk hver eneste trening, og spør av og til folk rundt meg om de kan se på teknikken og se hva de synes. Har ikke fått noen skader enda, så kan ikke gå så alt for dårlig, men jeg tror teknikk er noe man aldri vil få 100% perfekt, så er bare å øve og øve enda mer.

 

Bra bilder litt lenger opp Julie, er veldig imponert over de sammenhengende joggeøktene dine. Men har du vurdert intervalltrening? Det skal visstnok gi bedre kondisjon, ifølge Technutrition.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fra bloggen skrevet 3. juni.

 

I morra drar jeg på ferie til England, og blir borte i ca 4 uker Vet ikke helt hvor mye (lite) trening det blir mens jeg er der, så forventer å måtte gå litt ned på alt når jeg kommer hjem igjen. Kommer sikkert til å blogge litt mens jeg er der borte

Er forresten syk, det er veldig kjedelig. Tett i hodet, nesa er full av slim og jeg hoster og nyser. Så kjære kusine, du var nok litt smittsom allikevel :p

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Tirsdag:

Uke 1 dag 2 med push-ups, gikk fint. Blingset litt på settene og gjorde 8 istedet for 6 og deretter 8, men overlevde naturlig nok det.

 

IDAG: styrketrening :D (med typen, enda bedre!)

 

Benkpress

1x10 20kg

1x8 30kg

1x8 35kg

1x6 35kg

 

Knebøy

1x10 20kg

1x10 40kg

1x8 50kg

1x6 60 kg

1x6 60kg

- litt usikker på antall rep på 50kg her

 

Strake markløft

1x12 40kg

1x12 40kg

1x12 40kg

- føltes ok!

 

*teknikktrening markløft*

 

Nedtrekk, ukjent vekt

1x8

1x8

 

Digg å få trent litt! Har ikke mista noe styrke i beina hvertfall :) :)

Lenke til kommentar

Ja, det var veldig ålreit å trene sammen med han :) Han trener jo for det meste forskjellige styrkeløft og "store" øvelser, så da blir jeg pushet litt og får litt feedback på teknikken min.

Også er det et hauggammelt engelsk gym, ingen av apparatene er av samme merke og jeg tror ikke engang det er lufteanlegg der. Men, man kan brøle og trene i så lite klær man vil, så relativt avslappet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...