Gå til innhold

Juliess, treningslogg og noe OT!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, nei, du må ikke miste motivasjonen, du må jo heller finne inspirasjon i det :D

Mat er viktig. Jeg merker veldig veldig stor forskjell på maten. Søvn er også en viktig faktor, men for meg er maten større.

I starten tenkte jeg sånn "nei, jeg kommer ikke til å orke å trene før jobb/etter jobb". Men det er bare å gå, så kommer man seg gjennom det og det føles bra.

Også er jeg veldig glad for at jeg har et par stykker jeg pleier å trene samtidig med (hvertfall et par av øktene i uka), har man en avtale om klokkeslett er det litt enklere å dra seg avgårde (pluss jeg er litt konkurransemenneske, så jeg liker å konkurrere med meg selv og se resultatene).

 

Men du nevnte vel noe om at du skulle legge litt om nå, eller kutt ut godteri og brus hvertfall (i treningstråden)? Er bare å starte på ny frisk da :)

Lenke til kommentar

Nå er jeg et konkurransemenneske, så jeg hater å se andre ha mer fremgang en meg :p

Jeg har gått opp 10 + kilo på ca 7 - 8 måneder. Det var i sammenheng med styrketreningen, en form for halveis-bulk-opp-i-vekt-greie. Problemet nå er at jeg skulle gjerne blitt litt mer Brad Pitt, Fight Club aktig :p

Når jeg skulle opp i vekt var det viktig at jeg lå litt i overskudd, da spedde jeg på kostholdet med litt sukker om jeg ikke spiste nok. Nå er sukkeret blitt en vane.

Jeg har trent sammenhengende i 1 år. Kroppen vil fortsette å trene, men hjernen er lei.

Jeg vet jeg må forsette, det er bare å tvinge meg til å jobbe videre. Jeg må bare få med hjernen.

Endret av Coa
Lenke til kommentar

Atletisk fremfor bygger hvertfall :) Men altså, det er jo ingen fare for å se ut som en bygger sånn helt av seg selv heller, hehe...

MEN; lårene har det hvertfall skjedd noe med på de 1,5-2 mnd jeg har trent (er vel mer 1,5 mnd, så mye som jeg har vært borte...).

 

WARNING LÅR!!!

 

 

 

 

post-104005-1272457076,2465_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...