Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Måtte bare dele denne med alle i BF3 tråden. Som man kan se har allerede folk blitt supergode i MW3 på under en dag og dreper alle rundt seg veldig fort. Creds til alle som spiller MW3 og har så bra skills etter så kort tid.

 

Må si det er morsomt om det med "Modern Warfare 2 Has stopped working" faktisk er sant. Ikke at det skulle komme som en bombe.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Noen streamere her som har fått xsplit til å fungere med BF3? Har prøvd game-source men det bare kræsjer..

Fungerer fint her, men du må kjøre BF3 i Window mode.

 

Xsplit er helt tragisk dårlig IMO. Kræsjer og klikker konstant, umulig og få god kvalitet på streamen og at på til klarer den ikke streame fullscreen i spill. Vel, det som egentlig tar kaka er at de vil ha 100$ i året for en møkkatjeneste som dette. Tragisk.

 

og det ble dobbelpost fordi jeg ikke quotet fort nok. Drittforum

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Xsplit er helt tragisk dårlig IMO. Kræsjer og klikker konstant, umulig og få god kvalitet på streamen og at på til klarer den ikke streame fullscreen i spill. Vel, det som egentlig tar kaka er at de vil ha 100$ i året for en møkkatjeneste som dette. Tragisk.

 

og det ble dobbelpost fordi jeg ikke quotet fort nok. Drittforum

Fungerer fint her. Har vel aldri crashet så vidt jeg kan huske.

 

Det må kvalitet på streamen må jo være brukerfeil. Om du ser på andres stream på www.own3d.tv, så har mange av de god kvalitet. De bruker Xsplit.

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Måtte bare dele denne med alle i BF3 tråden. Som man kan se har allerede folk blitt supergode i MW3 på under en dag og dreper alle rundt seg veldig fort. Creds til alle som spiller MW3 og har så bra skills etter så kort tid.

 

Må si det er morsomt om det med "Modern Warfare 2 Has stopped working" faktisk er sant. Ikke at det skulle komme som en bombe.

 

 

Etter han sa det med "Modern Warfare 2 Has stopped working" var jeg ikke sikker på om det var mw2 eller mw3 han spilte. :p Hele cod serien er samme spillet synets no jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Xsplit er helt tragisk dårlig IMO. Kræsjer og klikker konstant, umulig og få god kvalitet på streamen og at på til klarer den ikke streame fullscreen i spill. Vel, det som egentlig tar kaka er at de vil ha 100$ i året for en møkkatjeneste som dette. Tragisk.

 

og det ble dobbelpost fordi jeg ikke quotet fort nok. Drittforum

Fungerer fint her. Har vel aldri crashet så vidt jeg kan huske.

 

Det må kvalitet på streamen må jo være brukerfeil. Om du ser på andres stream på www.own3d.tv, så har mange av de god kvalitet. De bruker Xsplit.

 

Vel, fungerte ganske bra forrige patch, men nå er det umulig å bruke dritten. Klikker på over 50% av spillene jeg prøver og de som faktisk vises blir tatt over av en heftig stream lagg. Altså ikke maskina mi som er problemet. Kvaliteten man setter inn på innstillingene er så variabel fra maskin til maskin at man kan begynne å grine. Plutselig har man god kvalitet og i neste sekund lagger alt helt forjævlig mye. Må også fjerne og legge til streamen i Xsplit hver gang for at den skal funke. Elendig utført program i mine øyne og om det ikke funker på 64 bits maskiner eller SLI oppsett burde de få ut fingern og løse problemet. Blir som å lage en androidapplikasjon for alle typer android for så etterpå og si at den bare funker for en type.

Lenke til kommentar

Rart, funker iallefall fint her :whistle:

Hvor mye upload har du på linja di? Er det PCen som lagger, eller på selve streamen?

 

Pcen kjører stabilt 60FPS i BF3 når jeg streamer. Det er selve xsplit programvaren som skaper lagg. Alt rundt meg funker helt fint og animasjonene er helt greie, men med en gang jeg skal snu meg rundt begynner kameraet og lagge. Altså FPS'en er 60, men når jeg kikker meg rundt virker det som 1 FPS. Så det er ikke maskinvaren min. Når det kommer til nettlinja har jeg 10Mbit ut. Noe som fungerte utmerket for 720p streaming i League of Legends for et par måneder tilbake. Noe som nå ikke funker i det hele tatt. Så kan vel egentlig sette nettlinja utenfor det hele også. Det som står igjen da er jo det helt fantastisk bra programmerte Xsplit programmet.

Lenke til kommentar

Om det fungerer hos alle andre untatt deg, så må det jo være hos deg problemet ligger. Du kan jo alltids sjekke om det er noe drivere som trenger en oppdatering. Ellers så er det bare hardwaren\programvaren din som ikke liker deg så godt :!:

 

Krever vel også litt CPU kraft om man kjører både BF3 + Streamen.

Lenke til kommentar

Om det fungerer hos alle andre untatt deg, så må det jo være hos deg problemet ligger. Du kan jo alltids sjekke om det er noe drivere som trenger en oppdatering. Ellers så er det bare hardwaren\programvaren din som ikke liker deg så godt :!:

 

Krever vel også litt CPU kraft om man kjører både BF3 + Streamen.

 

Har nok kraft. Lagger like bra i alt fra BF3 til Payday The Heist til Minecraft. Drivere er oppdatert og alt er som det skal være ellers. Det er bare programmet som lagger. Leser også fra forumet dems og andre sier at andre sliter med lagg fra Xsplit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...