Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, noen har ikke skjønt poenget med clantag. Møtte nettopp på en hel gjeng som kalte seg BF3MATRIX01, BF3MATRIX02, BF3MATRIX03, BF3MATRIX04 og så videre.

Haha, det er jo bare søtt. Har sett mange med matchende nick - ikke alle har vært like dyktige... :p

 

Minner meg forresten om en PvP-kamp i Guild Wars der jeg foreslo at alle åtte spillerne laget PvP-characters med nesten helt like nick. Resultatet? Manglende koordinasjon hos enhver motstander vi møtte på :new_woot: Tviler dog på at dette funker i BF3 da man uansett bare skyter alt som rører seg...

Lenke til kommentar

Jeg prøver å legge inn BF2-key i Origin for å få det på veteran status, har prøvd med både Key fra Fysisk kopi og fra Steam, men de fungerer ikke. What to do?

 

Kontakt Support, gi de keys til de spillene du har så ordner de det. Hadde samme problem i Bad Company 2.

 

Hehe merkelig, jeg har også BC2 på steam, og det har blitt lagt til i veteran, uten at jeg har lagt det inn i origin..

Lenke til kommentar

Har nettopp reinstallert Windows, lagt inn BF3 på SSD'en osv.

 

Men nå får jeg heletiden opp "Game got disconnected()" Rett etter at mappet er ferdig loadet.

 

Hender jeg også får "Game got disconnected; you were kicked from the game".

 

Prøvde joine en server hvor det ikke var punkbuster, da funket det med en gang, så tydligvis noe galt med punkbuster. Har oppdateret via evenbalance osv, men fungerer forsatt ikke. Tips til hva jeg kan gjøre? :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg prøver å legge inn BF2-key i Origin for å få det på veteran status, har prøvd med både Key fra Fysisk kopi og fra Steam, men de fungerer ikke. What to do?

 

Kontakt Support, gi de keys til de spillene du har så ordner de det. Hadde samme problem i Bad Company 2.

 

Hehe merkelig, jeg har også BC2 på steam, og det har blitt lagt til i veteran, uten at jeg har lagt det inn i origin..

 

Ja, det skal jo gå smertefritt. Men jeg har kontaktet support og det var kjapt, smertefritt og ga meg de gamle ww2 våpnene i Bc2 :) Om man har problemer med sånt så fikser de det fort, det er ihvertfall min erfaring.

Lenke til kommentar

Jeg spilte nettopp en runde med Caspian border rush som defender, og lurte på om jeg skulle spille recon eller engineer, så jeg gikk for en kombinasjon: 6x scope på SCAR - awesome! Har hele tiden tenkt at det var en helt ubrukelig kombinasjon, men nå som jeg faktisk testet, så oppdaget jeg at det faktisk fungerer som bare juling! Nærkamp blir kanskje litt vanskelig, men man vinner jo nesten alle dueller over tjue meter. :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...