Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen fler her som har problemer med at Origin automatisk begynner å laste ned BF3?

 

Jeg har installert BF3 via plater, og spillet fungerer helt topp!

Men et lite irritasjonsmonument er at BF3 automatisk lastes ned når Origin starter, selv om jeg har installert det ferdig.

For å få spilt må jeg avbryte nedlastingen og slette all nedlastet data. Deretter fungerer det helt topp.

 

Må si jeg er svært imponert over grafikken på dette spillet! :)

Virker også som man kommer til å bruke en del mer tid på å få alle unlocks til alle kits enn man gjorde i BC2, så ser frem til å sette av tid til dette spillet her! :)

Lenke til kommentar

Flere enn meg som har problemer med å pc utgaven i dag? Får opp denne meldingen hver eneste gang jeg prøver "Game could not login to EA Online backend."

 

Fra battlefield på twitter:

 

After the planned maintenance, we have become aware of some backend issues we are working to resolve. Please stand by.
Lenke til kommentar

Nevnt flere ganger før her i tråden, men CQ på Operation Metro, hva i helvete? Begynner du på C-siden er det nesten bare å gi opp.

 

Noen her som har klart å snu det? Har vel spilt på det ca 4-5 ganger og aldri fått det til fra C-siden..

Jeg gir opp CQ på metro.. Jeg var inne på en full 64 spiller server i går hvor samtlige løp rundt med bazooka....

Lenke til kommentar

I rush, så skal du sprenge eller defende 2 punkter, når de er sprengt, så rykker defenders tilbake for å defende 2 nye. Det varierer hvor mange ganger man rykker tilbake før spillet er over.

Når siste er sprengt er spillet over, eller når ticketsene til attackerene går tom.

 

EDIT: IT-henrik kom før meg xD

Endret av TMK9C
Lenke til kommentar
Er det like store maps på ps3 og xbox som på pc? 64 player mode.

 

nei det er 2 punnkter mindre på CQ.

 

Nevnt flere ganger før her i tråden, men CQ på Operation Metro, hva i helvete? Begynner du på C-siden er det nesten bare å gi opp.

 

Noen her som har klart å snu det? Har vel spilt på det ca 4-5 ganger og aldri fått det til fra C-siden..

 

eg har klart å snu det men squadet/ laget ditt må være litt instillt på å være med å snike seg forbi f eks b å komme til a, ta det over og starte angrep bakfra. ganske vansklig om laget ditt gir opp og camper med recon eller smaw istedet. men det går =)

Lenke til kommentar

I rush, så skal du sprenge eller defende 2 punkter, når de er sprengt, så rykker defenders tilbake for å defende 2 nye. Det varierer hvor mange ganger man rykker tilbake før spillet er over.

Når siste er sprengt er spillet over, eller når ticketsene til attackerene går tom.

 

EDIT: IT-henrik kom før meg xD

 

Da skjønner jeg litt mer, lurte egentlig mest på hvor lenge man holdt på. Hva er tickets?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...