Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

IT Henrik: Selvsagt ikke, men disse som sier at man ikke burde spille engang forid man ikke bidrar til team win om man har negativ k/d tar helt feil. Det beste er jo om man klarer å gjøre alt...

Da er iallefall vi enige :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat nå handler om, for meg, å få låst opp våpen og ting slik at gameplayet blir morsommere. Enkleste måten å få mye poeng for å låse opp saker er å drepe. Dette er synonymt med at jeg er nødt til å prøve å fokusere på K/D, selv om jeg egentlig suger balle.

 

Samme her. Jeg spiller ikke for K/D, men jeg prøver å unngå å dø hvis jeg ikke må. Selv om det ikke er noen skam å dø, så vil man som nevnt tidligere gå glipp av potensiell score mens man er død. Jeg ofrer meg ikke for laget dersom jeg ikke føler at mitt løp i den sikre død kan gavne laget. Dog, hvis jeg ser at laget mitt mangler motivasjon så er det ofte jeg tar rennafart og hopper i det for å prøve å få de til å følge etter. Noen ganger går det bra og jeg får en 3-4 kills i en klynge med fi samt at laget kommer etter og capper et point, mens andre ganger er jeg død før jeg vet ordet av det.

 

En annen ting er at slik som BF3 er nå, så er man nesten NØDT til å fokusere på unlocks i starten siden det er såpass mange som har alt for mye fritid. For en casual gamer som spiller 1-2 ganger i uka vil det være tilnærmet nytteløst å spille mot aktive spillere som har alt av unlocks når det kommer til vehicles. Senere unlocks spesielt på vehicles og også på classes spiller faktisk en STOR forskjell i dette spillet i motsetning til CoD der man kan "eie villt" selv på lvl 1. Jeg føler ofte at jeg taper fordi jeg rett og slett mangler ting (unlocks), ikke fordi jeg nødvendgvis gjorde det dårlig på tidspunktet.

 

Dog, når jeg skal unlocke recon blir det "in the shit" med PDW eller shotgun og ikke bak en fjelltop med sniper. Jeg er hvertfall sikker på at med min spillestil vil jeg ha unlocket alt på 1/3 av tiden det ville tatt med sniper-rifles.

Lenke til kommentar

Jeg ser at folk skriver at den eneste jobben til snipere er å drepe det andre lagets snipere, og har derfor ikke noe nytte for seg. Jeg vil si at snipere har en rimelig viktig rolle når det kommer til å angripe baser ved at de skyter ut ventende assault/engineer osv. som gjemmer seg bak tønner 150 meter unna. Hvis du er defender, bidrar snipere med å ta ut fiendene når de befinner seg lengre unna, og motstandernes rekker blir tynnere når de kommer inn i rekkevidden til assault/engineer.

Endret av ryc
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er det flere som ikke kommer inn på TV2 serverene? Plutselig forsvant alle fra listen og nå får jeg bare "EA Backend reported an error"

Server vedlikehold frem til 11:00 GMT.

Lenke til kommentar

Blir helt trist når jeg flyr på Xbox 360. Kontrollene er så dårlig. Hele følelsen er helt på trynet.

Klarte dog raskt å vende meg til å fly jet. Har liten sjans, ettersom jeg ikke har fått noen upgrades.

 

Men har en fordel med at de andre spillerne er "feige". De tør sjeldent å fly nærme bakken eller fjellsidene, så klarer å komme meg unna både Lock og raketter.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Huff.. SKS riflen suger virkelig på lange distanser.

 

Jeg brukte den rifla (uten optikk faktisk) i går etter jeg fikk den unlocket med physical warfare. Synes den var kjempegod. Funker også "ok" i close combat i stedet for pistol pga den raske semi-auto fireraten :)

 

 

Syke greier :D

 

 

Blir helt trist når jeg flyr på Xbox 360. Kontrollene er så dårlig. Hele følelsen er helt på trynet.

Klarte dog raskt å vende meg til å fly jet. Har liten sjans, ettersom jeg ikke har fått noen upgrades.

 

Men har en fordel med at de andre spillerne er "feige". De tør sjeldent å fly nærme bakken eller fjellsidene, så klarer å komme meg unna både Lock og raketter.

 

Ikke rart ingen tørr å fly mellom byggninger og langs fjellsiden sånn som det lagger om dagen... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...