Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes det er utrolig irriterende når det popper opp sånn greie som viser hvor lang avstand det er til de forskjellige flaggene!

 

Mulig å slå av den funksjonen på en eller annen måte?

Enig. Og husker jeg riktig så dukker det også opp et inn-for-jævlig-stort våpen midt på skjermen når man unlocker ting. Har ikke funnet noen måte å skru det av på.

Lenke til kommentar

Huh.... Jeg spiller stort sett bare som support klassen her jeg med mitt LMG våpen :D Kaster ammo jeg jeg hyppig også :D

 

Syntes de har kortet ned klassene veldig fra det jeg var vant med fra BF2, er liksom ingen egen medic klasse lengre eller egen AT klasse. Da jeg likte og spille AT klassen i BF2 og på slutten så ble det en del som medic ;)

 

 

 

 

Men ja begynner å bli riktig lei denne disconneted from server bugen som stadig plager meg hele tiden nå :( Skjedde nå nettopp, og nå var jeg virkelig inne i en god runde :( Spillet fryser nesten ikke lengre, men får stadig denne disconneted dritten :/ Det ødelegger så mye :(

 

 

Lenke til kommentar

Er det ingen spillere som har spillt BC2? Det må være eneste forklaringen til at ingen reviver og ingen kaster ut ammo bokser, jeg måtte selv bli MGr bare så jeg kunne kaste ut ammo til folk.

 

Føler det samme. Ingen bruker SPOT, eller slenger ut ammo.

 

Men det verste er at Squads holder seg ikke sammen, alle løper rundt som Rambo. Tydlig mange CoD spillere som er ute.

Lenke til kommentar

Jeg blir drept av MG rett som det er jeg så det må være noen suport spillere der ute, men de bryr seg tydligvis ikke om å slenge ut ammo, Jeg fikk masse masse poeng bare ved å løpe rundt å gi ut ammo, siden ingen andre gjord det, og jeg kan trygt si at mange trenge ammo.

 

Jeg har selv godt tom for ammo flere ganger og måtte gjøre last stand med .45 min

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...