Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+8974354

Herlig baserape runde på Diskusjon.no serven nå. For en gjeng med shitkids. Ja jeg rager.

 

Diskusjon.no serveren er generelt sett ikke så bra. TK på gjør at det er 31 triggerhappye mennesker som har lyst til å skyte deg.

 

Ja, var turn-off den serveren tbh. 3D spotting avslått også... Ikke bra.

 

Hvilket map var det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Driver å installerer BF3 nå. Det må være noe av det mest fucked up greia jeg har møtt på. Innstallasjonen går drit treigt, men jeg lurer på om Origin driver å laster ned spillet faktisk, ja det gjør den faktisk .. .11GB ... laster ned i 6,4mb/s hva skjedde med å innstallere fra plate? Har hangover, så er litt ute av fokus

Lenke til kommentar

Driver å installerer BF3 nå. Det må være noe av det mest fucked up greia jeg har møtt på. Innstallasjonen går drit treigt, men jeg lurer på om Origin driver å laster ned spillet faktisk, ja det gjør den faktisk .. .11GB ... laster ned i 6,4mb/s hva skjedde med å innstallere fra plate? Har hangover, så er litt ute av fokus

For å installere det fra CD må du jo kjøpe en CD. Du får jo ikke bare en CD magisk hjem til deg om du bestiller digital kopi. Så da må man laste det ned.

Lenke til kommentar

Driver å installerer BF3 nå. Det må være noe av det mest fucked up greia jeg har møtt på. Innstallasjonen går drit treigt, men jeg lurer på om Origin driver å laster ned spillet faktisk, ja det gjør den faktisk .. .11GB ... laster ned i 6,4mb/s hva skjedde med å innstallere fra plate? Har hangover, så er litt ute av fokus

For å installere det fra CD må du jo kjøpe en CD. Du får jo ikke bare en CD magisk hjem til deg om du bestiller digital kopi. Så da må man laste det ned.

 

 

Sitter her med safarikjeks og bf3 cd-dvd i hånda

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvor lang tid tar det å innstallere BF3 på Origin? Greit å ikke bruke hele morgendagen på å innstallere det. Eg har 10Mb linje så burde vel ikke ta så altfor lang tid.

Installasjonen tar ikke mange sekundene\minuttene. Laste ned installasjonen som tar tid. Den tar rundt 11-12GB.

 

AutoJoin for Firefox:

http://userscripts.org/scripts/show/116535

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Ugh, jeg har noen ganske game-breaking problemer, noen som vet hvordan man kan fikse noen av de?

 

Når jeg skal lukke eller minimere BF3 tar det gjerne 30-60 sekunder før jeg kommer til skrivebordet, alt er bare svart i mellomtiden.

Når jeg skal bevege meg er det som om jeg av og til stopper opp eller går veldig tregt i et sekund, akkurat som om jeg går i en vegg eller noe. Sjekker pingen før jeg joiner en server, ligger vanligvis på 60-70 ms.

Lyden er det største problemet. Når jeg veldig mange lyder rundt meg (kuler, eksplosjoner osv) er det enkelte lyder som forsvinner. For eksempel lyden av at jeg går rundt, lyden når jeg skyter eller reload-lyden. Dersom jeg har en eksplosjon nært meg vil lyden forsvinne halvveis i eksplosjonen.

 

Har googlet rundt en del, alt jeg finner er artikler om selve BF3-releasen.

 

Edit: hadde ingen av disse problemene under betaen, bare så det er sagt.

Endret av Cellon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Problemet med Hardcore er at du mangler mange siktemidler. F.eks. noob tube har du ingen måte å sikte på. Samme med turrets og ut sidevinduene på kjøretøy. Ganske irriterende at du ikke har fysiske siktemidler når de tar vekk crosshair'n.

Er jo det som er poenget da, at det skal være litt vanskeligere. Personlig liker jeg det mye bedre. Føler det adder litt til realismen også

Lenke til kommentar

Hvor lang tid tar det å innstallere BF3 på Origin? Greit å ikke bruke hele morgendagen på å innstallere det. Eg har 10Mb linje så burde vel ikke ta så altfor lang tid.

 

Hadde samme problemet som deg! Det tyder på at "de" har rota sammen nøklene for installasjon fra plate og fra nedlastbar versjon. Skrev til support, skulle få svar innen 24 timer - men nå er det vel gått 3 dager uten svar...

 

Nei dette + bugsene synes jeg ikke noe om i det hele tatt!

Endret av kjelle392
Lenke til kommentar

Hvor lang tid tar det å innstallere BF3 på Origin? Greit å ikke bruke hele morgendagen på å innstallere det. Eg har 10Mb linje så burde vel ikke ta så altfor lang tid.

Installasjonen tar ikke mange sekundene\minuttene. Laste ned installasjonen som tar tid. Den tar rundt 11-12GB.

 

AutoJoin for Firefox:

http://userscripts.org/scripts/show/116535

 

Hele greia for meg fra å sette inn cddvd til å spille tok ca. 32 mins

Lenke til kommentar

Kunne egentlig tenkt meg at serveren ble Hardcore, men er vel bare meg. Og hadde jo også vært moro med 64 slots da :) Men folka har vel gode grunner til alt, regner jeg med

Problemet med Hardcore er at du mangler mange siktemidler. F.eks. noob tube har du ingen måte å sikte på. Samme med turrets og ut sidevinduene på kjøretøy. Ganske irriterende at du ikke har fysiske siktemidler når de tar vekk crosshair'n.

 

It's supposed to be hard?

 

At du ikke har sikte på noob tuben, turrets og side vinduene på kjøretøyet er nå ikke så unormalt? Det er det enkleste våpne med sikte ellers så fjerne sikte makes no difference.

 

Nei, Hardcore er fantastisk. Liker bedre fly der du ikke kan sjå bak flyet og spotte en 180 graders synsvinkel og sjå hver eneste lille fly i himmelen. Godt faktisk å bruke slik det skal gjøres.

Har alltid tenkt på hardcore som mer realistisk, med mindre HUD-hjelpemidler. Men skulle jo vært mulig å kikke gjennom siktemidler på monterte maskingevær og slikt, når crosshair'n er borte. En har jo sikte på granatkastere som M203 som en kan slå opp ved behov. Mange andre spill har det, så dumt at det mangler i BF3.

 

arma2m16.jpg

 

 

Hvordan kan du snu deg og se 180 grader i fly?

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

 

For det tredje, og dette er vel det viktigste punktet for min del, er skyteopplevelsen ganske kjip er den ikke? Altså, en snikskytterrifle mener jeg både skal høres og føles ut som "BLAAAAM!" I BF3 er det mer som "Dong" (om dette sier dere noe :p). Poenget er at noen av våpnene gir en god skytefølelse, men andre er i min mening patetiske.

 

 

Du får koste på deg et skikkelig lydkort i stil med anlegget ditt da vet du Jokke, gjerrigknarken!

 

Selv er jeg uenig med utsagnet ditt. Lydbildet i BF3 er er noe av det mest realistiske jeg noensinne har vært vitne til. At lyden blir "damp" blir veldig riktig, siden man som oftest ligger bak våpensystemet man betjener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...