Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Fikk spilt en liten time på Torsdag kveld, spilte Team TDM. Det synes eg funket ganske bra utenom et par ganger motstanderen spawnet foran med, fikk 2-3 kill hver gang. Gikk til min fordel men kan fort gå i mot. Dette var på konsoll. Synes grafikken klarte seg relativt bra. Ingen merkbare bigs heller den rundene eg spilet, men det kommer vel fram etterhvert. Ingenting å klage på. Skal selvsagt ha dette på PC. Men er litt usikker hvordan maskinen min klarer spillet, FPS var jo helt på jordet på Betaen for min del. Gikk fra 60 til 20 fram og tilbake i jevne mellomrom. Maskinen min skal være mer enn bra nok til å kjøre spillet. Kan ha vært betaen som var litt ustabil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes det en config command, eller en enkel måte for å få sett ingame FPS når man spiller på? Er litt nyskjerrig på hor høye FPS jeg har.

 

Du kan jo alltids laste ned FRAPS også, da ser man FPS hele tiden når man spiller. Den brukes alltid første gang eg skal spille et spill for å finne de optimale settings.

Lenke til kommentar

render.drawfps 1

Takk :) Ligger på rundt 120 med alt på high. Fornøyd med det.

 

Er det noen her som har tips til en som prøver å lære seg å fly jet? Har skutt ned 2 fly på bf3 siden i går kveld og det var da jeg begynte å prøve å fly. Jeg blir alltid skutt ned av andre fly, kommer aldri bak flya bare forann.

Er helt clueless på fly selv. Har prøvd helikopter noen ganger, men virker som alle ønsker å drepe de fremfor fly.. så lever sjelden lenger enn i 2-3 minutter.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

 

 

 

For det tredje, og dette er vel det viktigste punktet for min del, er skyteopplevelsen ganske kjip er den ikke? Altså, en snikskytterrifle mener jeg både skal høres og føles ut som "BLAAAAM!" I BF3 er det mer som "Dong" (om dette sier dere noe :p). Poenget er at noen av våpnene gir en god skytefølelse, men andre er i min mening patetiske.

 

 

 

bf3-recon-bw.jpg

 

Recon bruker jo hørselsværn! Ikke rart lyden blir dempa da :p

 

Hehe, tviler vel egentlig på at det har en virkning, men hadde vært tøfft da ;)

Lenke til kommentar

Har unlocket lasersikte til min SV98, men hvordan i helsike bruker jeg det? Er det på "T"? Kommer en klikkelyd, men inget lasersikte.

Laser sikte er vel automatisk på, og hjelper vel bare når du skyter fra hofta (ikke sikting). Har du på ett kikkertsikte så får du en rød prikk midt i som beveger seg litt. Det er i alle fall min erfaring fra assult med 6/7x scope og laser.

 

No go, har også fått bipod, men den er ikke mounta til SV-en ser - så hvordan i hekkfill fungerer egentlig dette med unlocks? Må man gjøre noe får å bruke de på våpnene?

Lenke til kommentar

Har unlocket lasersikte til min SV98, men hvordan i helsike bruker jeg det? Er det på "T"? Kommer en klikkelyd, men inget lasersikte.

Laser sikte er vel automatisk på, og hjelper vel bare når du skyter fra hofta (ikke sikting). Har du på ett kikkertsikte så får du en rød prikk midt i som beveger seg litt. Det er i alle fall min erfaring fra assult med 6/7x scope og laser.

 

No go, har også fått bipod, men den er ikke mounta til SV-en ser - så hvordan i hekkfill fungerer egentlig dette med unlocks? Må man gjøre noe får å bruke de på våpnene?

 

Husk at hver unlock bare kan brukes på det våpenet du unlocker det til.

Edit: så nå det første inlegget der du sier at du unlocka det til SV98. Så dette inlegget hjelper vel lite.

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Hjalp visst på K/D-ratio og poeng å spille på en norsk server. Klarte å dra opp ratio til over 1 nå, samt var stort sett topp 2-5 på laget i poeng (fikk ikke til noe forrige dagen). Håper bare de klarer å rette opp i lag issues snart, blir litt lei av all humpinga når man går! Synes også våpen kunne vært mer effektive/folk tålt mindre, irriterende å måtte kjøre 4-5 bursts fra 8m for å få registrert et headshot.

Lenke til kommentar

Herlig baserape runde på Diskusjon.no serven nå. For en gjeng med shitkids. Ja jeg rager.

 

Diskusjon.no serveren er generelt sett ikke så bra. TK på gjør at det er 31 triggerhappye mennesker som har lyst til å skyte deg.

 

Ja, var turn-off den serveren tbh. 3D spotting avslått også... Ikke bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...