Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Kan du beskrive lydproblemene?

Når jeg har veldig mange lyder rundt meg (kuler, eksplosjoner osv) er det enkelte lyder som forsvinner. For eksempel lyden av at jeg går rundt, lyden når jeg skyter eller reload-lyden. Dersom det er mine egne skytelyder som forsvinner hjelper det å bytte til pistolen også tilbake igjen. Dersom jeg har en eksplosjon nært meg vil lyden forsvinne halvveis i eksplosjonen.

 

Nøyaktig det samme skjer hos meg. Jeg spiller på PS3, da. Anyways, hos meg forsvinner nøyaktig de samme lydene i alt fre et halvt sekund til to. Er ikke snakk om lange tiden, men det er irrierende. Jeg spiller på hjemmekino, og har valgt "home cinema" under lydinstillinger. Likevel skjer det.

 

Utenom det er jeg generelt skuffa over spillet. Det lever overhodet ikke opp til all forhåndshypen.

Endret av att
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen jeg er en kulemagnet, Først løper 1 av mine med soldater over veien, så to så tre, så løper jeg over veien og jeg blir så klart skutt, Dette skjer gang på gang, jeg løper sammen med andre soldater, og jeg er den eneste som blir skutt mens de andre får tid til å kaste seg ned på maven takket være at jeg tok kulene som var ment for dem.

 

Jeg døde faen meg 26 ganger på teharn kartet

Lenke til kommentar

Kan du beskrive lydproblemene?

Når jeg har veldig mange lyder rundt meg (kuler, eksplosjoner osv) er det enkelte lyder som forsvinner. For eksempel lyden av at jeg går rundt, lyden når jeg skyter eller reload-lyden. Dersom det er mine egne skytelyder som forsvinner hjelper det å bytte til pistolen også tilbake igjen. Dersom jeg har en eksplosjon nært meg vil lyden forsvinne halvveis i eksplosjonen.

 

Jeg har merket til noe av det samme. La merke til at jeg ikke hørte lyd av thanksen jeg kjørte, men skuddene og det rundt hørte jeg.

 

Hadde vært fint om det finnes en fiks på dette.

Lenke til kommentar

Faen jeg er en kulemagnet, Først løper 1 av mine med soldater over veien, så to så tre, så løper jeg over veien og jeg blir så klart skutt, Dette skjer gang på gang, jeg løper sammen med andre soldater, og jeg er den eneste som blir skutt mens de andre får tid til å kaste seg ned på maven takket være at jeg tok kulene som var ment for dem.

 

Jeg døde faen meg 26 ganger på teharn kartet

Haha, la merke til det i går. Du har ikke mye flaks nei :D

Lenke til kommentar

Faen jeg er en kulemagnet, Først løper 1 av mine med soldater over veien, så to så tre, så løper jeg over veien og jeg blir så klart skutt, Dette skjer gang på gang, jeg løper sammen med andre soldater, og jeg er den eneste som blir skutt mens de andre får tid til å kaste seg ned på maven takket være at jeg tok kulene som var ment for dem.

 

Jeg døde faen meg 26 ganger på teharn kartet

 

You and me bro!

Lenke til kommentar

Kan du beskrive lydproblemene?

Når jeg har veldig mange lyder rundt meg (kuler, eksplosjoner osv) er det enkelte lyder som forsvinner. For eksempel lyden av at jeg går rundt, lyden når jeg skyter eller reload-lyden. Dersom det er mine egne skytelyder som forsvinner hjelper det å bytte til pistolen også tilbake igjen. Dersom jeg har en eksplosjon nært meg vil lyden forsvinne halvveis i eksplosjonen.

Ditto. L G35

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...