Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Nei dette gir jeg opp. Har enda til gode å spille en runde UTEN at ting krasher.

Brukte masse penger på noe som er befengt med bugs!

 

JA jeg vet at ting nok vil bli bedre med fremtidige patcher, men likevel forventer jeg at et produkt som det tas betaling for faktisk fungerer.

 

Har akkurat brukt 6000kr på Mastercardet for en ny PC og BF3, å som deg, forventer jeg å få en fungerende vare.

 

Da hadde det virkelig vært bedre å slippe det 10 dager senere, å unngå bugsa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei dette gir jeg opp. Har enda til gode å spille en runde UTEN at ting krasher.

Brukte masse penger på noe som er befengt med bugs!

 

JA jeg vet at ting nok vil bli bedre med fremtidige patcher, men likevel forventer jeg at et produkt som det tas betaling for faktisk fungerer.

Gaming har kommet til et slikt stadie at spill aldri er fullstendige ved lansering. Det tar ofte 2-3 måneder eller mer før du får et relativt feilfritt spill, dette for å spare tid og penger. Takk gud for at vi fortsatt har CD Projekt Red og noen andre utviklere som faktisk bryr seg om kvalitet.

Lenke til kommentar

Nei dette gir jeg opp. Har enda til gode å spille en runde UTEN at ting krasher.

Brukte masse penger på noe som er befengt med bugs!

 

JA jeg vet at ting nok vil bli bedre med fremtidige patcher, men likevel forventer jeg at et produkt som det tas betaling for faktisk fungerer.

 

Har akkurat brukt 6000kr på Mastercardet for en ny PC og BF3, å som deg, forventer jeg å få en fungerende vare.

 

Da hadde det virkelig vært bedre å slippe det 10 dager senere, å unngå bugsa.

 

Nå kan jeg spille 4 timer uten å irritere meg over noe særlig med bugs, så da burde de fleste også klare det. Synes det er ganske lite bugs jeg :) Er iallefall ikkje noe å grine over ;)

Lenke til kommentar

Er du sikker på at det er spillet og ikke pcen din? Hos meg har ikke spillet klikket mer enn en gang. (Om det var spillet sin skyld da!)

 

Har ikke problemer i andre spill. Min mistanke er at spillet har blitt sluppet for tidlig og har rett og slett for mange bugs. Har forståelse for at det er kraftige saker det her er snakk om, men ettersom min maskinkonfigurasjon møter kravet for å kjøre produktet, så forventer jeg at det er i samsvar med det som er annonsert og vist på bl.a. esken.

 

Likevel skal jeg være så ærlig å si at min konfigurasjon nok er i det lavere sjikt men likevel er den "bekreftet" fra ymse hold på nettet før innkjøp.

 

Jeg vurderer å høre med forbrukermyndighetene hvordan sånt stiller seg når det gjelder dataspill.

Lenke til kommentar

Er det noe foskjell i betaen og det skikkelige spillet. Kjørte betaen smooth på high, men håper det ikke blir vanskeligere å kjøre med det skikkelige. Jeg har corsair vengeance 8 gb, asus p8p67, asus gtx 470 og i5 2500k :)

 

 

Den ferdige versjonen er mye bedre optimalisert enn betaen, så ferdige versjonen er lettere å kjøre:)

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Nå kan jeg spille 4 timer uten å irritere meg over noe særlig med bugs, så da burde de fleste også klare det. Synes det er ganske lite bugs jeg :) Er iallefall ikkje noe å grine over ;)

 

Hvis det er så lite bugs; hvordan kan du da forklare at jeg (og flere andre) har skikkelig problem med å spille online? SP går greit for det meste.

Lenke til kommentar

Selv har jeg INGEN problemer når jeg spiller.

 

Har alt på maks og alt er helt smooth.

 

Eneste problemet jeg har er jeg blir disconnected hele tiden.

 

Bortsett fra det er alt bare deilig.

 

Tror nok dere bør skaffe dere bedre hardware og ikke regne med at alt skal være smooth på maks oppløsning til en pc til 6000, ihvertfall ikke online :roll:

Lenke til kommentar

Er du sikker på at det er spillet og ikke pcen din? Hos meg har ikke spillet klikket mer enn en gang. (Om det var spillet sin skyld da!)

 

Har ikke problemer i andre spill. Min mistanke er at spillet har blitt sluppet for tidlig og har rett og slett for mange bugs. Har forståelse for at det er kraftige saker det her er snakk om, men ettersom min maskinkonfigurasjon møter kravet for å kjøre produktet, så forventer jeg at det er i samsvar med det som er annonsert og vist på bl.a. esken.

 

Likevel skal jeg være så ærlig å si at min konfigurasjon nok er i det lavere sjikt men likevel er den "bekreftet" fra ymse hold på nettet før innkjøp.

 

Jeg vurderer å høre med forbrukermyndighetene hvordan sånt stiller seg når det gjelder dataspill.

 

 

Har du feilsøkt? Oppdatert alle drivere, eventuelt avinstallert ASUS programmer og deaktivert anti-virus? Oppdatert PB? Satt PB til allow?

Lenke til kommentar

Nei dette gir jeg opp. Har enda til gode å spille en runde UTEN at ting krasher.

Brukte masse penger på noe som er befengt med bugs!

 

JA jeg vet at ting nok vil bli bedre med fremtidige patcher, men likevel forventer jeg at et produkt som det tas betaling for faktisk fungerer.

Gaming har kommet til et slikt stadie at spill aldri er fullstendige ved lansering. Det tar ofte 2-3 måneder eller mer før du får et relativt feilfritt spill, dette for å spare tid og penger. Takk gud for at vi fortsatt har CD Projekt Red og noen andre utviklere som faktisk bryr seg om kvalitet.

 

Både The Witcher 1 og 2 hadde lassevis av problem ved launch, og i båe fall har CDPR seinare gitt ut ein gigantisk patch (Enhanced Edition for TW1, 2.0 for TW2) som gjorde at spelet vart som det burde ha vore ved launch - sjølv om eg er veldig glad i CDPR, er dei kanskje ikkje det beste dømet.

 

Trur heller ikke at ti ekstra dagar hadde hatt noko å seie. Første spel med ein ny iterasjon av ein avansert motor kjem uansett til å ha ein d-dag ved launch, når det skal køyrast på eit utal hardware/OS-permutasjonar som det er praktisk umogleg å teste undervegs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...