Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Har utsett å spele support, er ikkje så glad i startvåpenet. I betaen tok det og mykje lengre tid å få poeng for resupplies enn healing... Men om det faktisk er ein generell mangel på support får eg vel sette i gang og låse opp ein LMG.

 

 

Du kan jo vurdere å ta noen runder med 870MCS en som assault, helt til du får slugs til den. Smekk på et rødpunkt, så har du ditt nye "go-to"-våpen - til alle kitene.

 

virker som et kompromiss mellom beta mk11 og AN-94.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har utsett å spele support, er ikkje så glad i startvåpenet. I betaen tok det og mykje lengre tid å få poeng for resupplies enn healing... Men om det faktisk er ein generell mangel på support får eg vel sette i gang og låse opp ein LMG.

 

 

Du kan jo vurdere å ta noen runder med 870MCS en som assault, helt til du får slugs til den. Smekk på et rødpunkt, så har du ditt nye "go-to"-våpen - til alle kitene.

 

virker som et kompromiss mellom beta mk11 og AN-94.

 

Har ikkje prøvd den i BF3, men den tilsvarande i BC2 syntes eg hadde for låg RoF til å vere eit godt val - er den litt kjappare no? Reknar slugs då gjer den til eit habilt våpen sjølv på litt lengre avstandar enn "kan kjenne vodka-anden til russaren"?

Lenke til kommentar

Har utsett å spele support, er ikkje så glad i startvåpenet. I betaen tok det og mykje lengre tid å få poeng for resupplies enn healing... Men om det faktisk er ein generell mangel på support får eg vel sette i gang og låse opp ein LMG.

 

 

Du kan jo vurdere å ta noen runder med 870MCS en som assault, helt til du får slugs til den. Smekk på et rødpunkt, så har du ditt nye "go-to"-våpen - til alle kitene.

 

virker som et kompromiss mellom beta mk11 og AN-94.

Jeg brukte PP-2000 helt til jeg unlocka M249. Husker ikke hvordan jeg låste opp førstnevnte.

Lenke til kommentar

 

Har ikkje prøvd den i BF3, men den tilsvarande i BC2 syntes eg hadde for låg RoF til å vere eit godt val - er den litt kjappare no? Reknar slugs då gjer den til eit habilt våpen sjølv på litt lengre avstandar enn "kan kjenne vodka-anden til russaren"?

 

Stemmer veldig godt. Skuddtakten er justert opp et par hakk. Funker som en litt treg mk11. På kloss hold trenger du ikke gå opp i siktemidlene, og den rivaliserer samtlige assault rifles på relativt lange hold med ADS.

 

Prøvde litt med ACOG og 8x, men falt tilbake på rødpunkt.

 

 

Holder på å levle support på denne måten selv nå - veldig kjekt så langt.

Lenke til kommentar

PP-2000 er vel den første PDW-unlocken, på rank 5 eller 7 eller noko. Har den alt, og plar bruke den som Recon (heilt ubrukeleg med sniper).

 

Also, må jo ha 90 kills med 870MCS for å få slugs. EFFOOORT. :p

 

 

Heh, ja man må jobbe litt for å unlocke slugs - men så får man kanskje et av de mest stabile våpensystemene i spillet i gjengjeld.

 

Det blir litt "hide n seek" i starten, men det er verdt det.

Lenke til kommentar

Seine Crossing er kult ja :cool:

 

Har spilt nå i over 13 timer, og synes spillet krever langt mere strategisk tekning enn BF2. Man må være konstant på vakt og skjerpet for å kunne være noe annet en kanonføde. Run- and- gun funker ikke særlig bra her. Elsker når laget mitt har dreiemoment og vi tar område etter område, hvor fienden desperat forsøker å kjempe for en hver trapp og bygning, men hvor vi etter en lengere intens skuddveksling, står som seiersherrer, på vei til fiendens siste tilholdssted, med alt bak oss som ruiner :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

PP-2000 er vel den første PDW-unlocken, på rank 5 eller 7 eller noko. Har den alt, og plar bruke den som Recon (heilt ubrukeleg med sniper).

 

Also, må jo ha 90 kills med 870MCS for å få slugs. EFFOOORT. :p

 

Holder på å levle support på denne måten selv nå - veldig kjekt så langt.

 

Then again, dette høyrest jo veldig lovande ut. Skal smekke 870MCS på recon, engineer og support og prøve meg litt i morgon. Så kan eg heller byte til ein LMG når eg får det.

 

Urk, dobbelpost. Var eigentleg planen å redigere den andre.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Fikk ikke svar i andre tråden so prøver her:

 

Spiller på en Samsung bærbar pc med følgende spesifikasjoner:

 

GT540M 2GB

i5 2410M

6GB ram

 

Kjører spillet helt fint uten noen lagg på medium, men hver game, etter og ha spilt i noen minutter, fryser bare spillet og jeg må bruke alt+tab og så kommer opp "Battlefield 3 har sluttet og virke".

 

Har oppdatert Nvidia driverne.

 

Er det flere som har dette problem, og finst det noen løsninger?

Lenke til kommentar

ok, er generelt fornøyd med spillet(ps3 versjonen), men her er en liten liste over det jeg IKKE liker hva jeg føler mangler:

 

-teit at man ikke kan holde granaten så lenge man ønsker

-tactical light midt på lyse dagen! Wtf?

-skulle vært commo rose på konsoll også

-man må noen ganger trykke x for å komme over bare en liten fortauskant, feks.

-syntes fienden tåler litt for mye, må treffe minst 4-5 ganger før dem dør(noen ganger mere virker det som)

-den funksjonen som viser avstanden til flaggene er JÆVLA IRRITERENDE

-syntes noen av kartene er litt for uoversiktelige og at flagplaseringen kunne vært mere spredt

- for mye texture popping på ps3, spesielt på fienden under kill cam! Hadde vært fint å vite om flere opplever dette,slik at jeg kan utelukke at det er noe feil?

-tanks,fly og helikopter gjør for liten skade, spesielt på infanteri! Lurer på hva dice har tenkt på her?

 

..det jeg kom på i farta

Lenke til kommentar

Fikk ikke svar i andre tråden so prøver her:

 

Spiller på en Samsung bærbar pc med følgende spesifikasjoner:

 

GT540M 2GB

i5 2410M

6GB ram

 

Kjører spillet helt fint uten noen lagg på medium, men hver game, etter og ha spilt i noen minutter, fryser bare spillet og jeg må bruke alt+tab og så kommer opp "Battlefield 3 har sluttet og virke".

 

Har oppdatert Nvidia driverne.

 

Er det flere som har dette problem, og finst det noen løsninger?

 

Dette er visstnok et vanlig problem i følge de offisielle Battlefield 3 forumene. Det adresseres vistt i den kommende patchen.

Lenke til kommentar

Kan du beskrive lydproblemene?

Når jeg har veldig mange lyder rundt meg (kuler, eksplosjoner osv) er det enkelte lyder som forsvinner. For eksempel lyden av at jeg går rundt, lyden når jeg skyter eller reload-lyden. Dersom det er mine egne skytelyder som forsvinner hjelper det å bytte til pistolen også tilbake igjen. Dersom jeg har en eksplosjon nært meg vil lyden forsvinne halvveis i eksplosjonen.

Lenke til kommentar

sikkert idiotisk spm.. men spørr fordet.. hvordan chatter man?

 

JKL, er eg nokså sikker på. All, Team, Squad.

Irriterende at det ikke er farge på teksten. Vanskelig å se hva folk skriver, og om det er en på eget lag eller motstander.

 

Er jo farge på den? Squad er iallefall veldig tydeleg grøn, medan skilnaden mellom All og Team er litt meir ullen. Trur Team er turkis-ish kontra All sin meir reine blå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...