Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Kunne egentlig tenkt meg at serveren ble Hardcore, men er vel bare meg. Og hadde jo også vært moro med 64 slots da :) Men folka har vel gode grunner til alt, regner jeg med

Lenke til kommentar

Kunne egentlig tenkt meg at serveren ble Hardcore, men er vel bare meg. Og hadde jo også vært moro med 64 slots da :) Men folka har vel gode grunner til alt, regner jeg med

Problemet med Hardcore er at du mangler mange siktemidler. F.eks. noob tube har du ingen måte å sikte på. Samme med turrets og ut sidevinduene på kjøretøy. Ganske irriterende at du ikke har fysiske siktemidler når de tar vekk crosshair'n.

Lenke til kommentar

Kunne egentlig tenkt meg at serveren ble Hardcore, men er vel bare meg. Og hadde jo også vært moro med 64 slots da :) Men folka har vel gode grunner til alt, regner jeg med

Problemet med Hardcore er at du mangler mange siktemidler. F.eks. noob tube har du ingen måte å sikte på. Samme med turrets og ut sidevinduene på kjøretøy. Ganske irriterende at du ikke har fysiske siktemidler når de tar vekk crosshair'n.

 

It's supposed to be hard?

 

At du ikke har sikte på noob tuben, turrets og side vinduene på kjøretøyet er nå ikke så unormalt? Det er det enkleste våpne med sikte ellers så fjerne sikte makes no difference.

 

Nei, Hardcore er fantastisk. Liker bedre fly der du ikke kan sjå bak flyet og spotte en 180 graders synsvinkel og sjå hver eneste lille fly i himmelen. Godt faktisk å bruke slik det skal gjøres.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Irriterer meg på concusest at kun flaggene på minimappet blinker men ikke. De d ser rundt deg. Når kartet e lite så ser jeg jo ikke hvilken vei jeg s kal,,.

Ikke at jeg skjønte stort av det du skrev, men du kan få en ganske god mapoversikt ved å trykke på "M" (forstørrer mappet), for så å trykke på "N" (zoom in/ut).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...