Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du en hd tv regner jeg med at du forventer hd grafikk? Singelen ser grei ut ikke online :ph34r: Selv singelen er tonet ned med natt baner i halve spillet for å få bedre ytelse på dag banene ( litt for lett vint løsning i mine øyne av dice og ea)

 

Gå et annet sted a! Du veit jo ikke hva du prater om!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg pleier alltid å være noe misfornøyd i starten med nye spill, også BF, men nå synes jeg det faktisk begynner å bli bra. Men, det er bedre enn BF2, selv om det går ut på det samme. BF3 er nok det beste FPS-spill jeg noen gang har prøvd.

Nå er det noe lagg og litt ustabilt, men det kommer til å bli bra, helt sikkert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Eneste jeg er enig i er at Frostbite 2.0 ikke svarer til lovnadene. Men ellers er spillet en verdig etterfølger selv om visse ting som større maps og feaks 128 spillere hadde vært kult.

Lenke til kommentar

Ja, jeg gjorde faktisk det. Battlefield 3 er ikke bedre enn BF2 på noen som helst måte. Bortsett fra grafikk, men selv grafikken er jo ikke spesielt god.

 

Jeg er faktisk litt enig enig. Det som gjør BF3 bedre er grafikken og fysikken i spillet. Det er f eks bra at man ikke kan dolfindive og pronespamme lengre. Bortsett fra det er BF2 bedre enn BF3 på nesten alle områder. Luftkamp er rett og slett ikke noe særlig moro lenger, helikopterkampene er monotone..

 

Det skal dog sies at det er et veldig, veldig bra spill for det. Det er morsommere å være infanterist nå, egentlig. OG bakke-HW er like moro som før. Det samme er flagcaptures også, og de nye modusene er hjertelig velkomne.

 

Serverne er derimot jævli ustabile. Det er faktisk litt tragikomisk..

Endret av Goldshoten
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forklaringen ps2 grafikk har jeg hørt endel på live de siste kveldene :!: uff ser ikke bra ut spillet i multiplayer

 

 

Har du en hd tv regner jeg med at du forventer hd grafikk? Singelen ser grei ut ikke online :ph34r: Selv singelen er tonet ned med natt baner i halve spillet for å få bedre ytelse på dag banene ( litt for lett vint løsning i mine øyne av dice og ea)hd pakken ble addet etter krittik fra konsoll brukere etter betaen (takk)

 

 

Tror nok det er noen som må se litt på hva som defineres som hd :!: Artig at sub hd imponerer folk hær

Troll much?

 

Grafikken på konsol syns jeg er fin den. Enesteplassen der den sv ikter er caspian border. På alle andre baner syns jeg alt ser neget bra ut.

Lenke til kommentar

Hvordan kan vi IKKE forvente lite bugs/store problemer når det har vært både alpha OG beta av spillet?

Jeg husker jeg spilte BC2 på release og det var en fryd fra begynnelsen av. Var jo ingen som helst store bugs der.

BF3 oser av problemer. Det er litt kjipt at en ikke kan spille noen runder uten at PC-EN får bsod...

 

Hmm..

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...