Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Dypt skuffet over BF3. Har prøvd å spurt en del folk som jobber på dice om hvem jeg kontakter, så bf3 kan bli fjerna fra veteranstatusen - så vell som tilgangen til spillet fjerna.

 

 

Lurer fælt på om du kan slutte å "trolle" eller mye bedre; slutte å poste. Hvor enn du går på Diskusjon.no poster du utelukkende negative poster ment for å skape hat og misnøye.

 

Pisses me off.

Endret av Nightmare1518
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gir vell en lang F i om det irriterer dere hva jeg skriver her. Om jeg skriver at battlefield 3 ikke innfridde forventingene, må vell jeg få lov til det - Uten at dice defense force skal komme angripende.

 

 

Det var ikke bare den ene posten jeg siktet til. Det er vel heller din generelle holdning jeg mener det er noe galt med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

PC. Og, ser dårlig det gjør jeg forsåvidt - men, battlefield 3 er bloom and brown. Skogene, eller gresset i dette spillet ser jo ut som det er designa av en blind Claude Monet blant annet.

 

Jeg gir vell en lang F i om det irriterer dere hva jeg skriver her. Om jeg skriver at battlefield 3 ikke innfridde forventingene, må vell jeg få lov til det - Uten at dice defense force skal komme angripende.

 

 

Det var ikke bare den ene posten jeg siktet til. Det er vel heller din generelle holdning jeg mener det er noe galt med.

Ja, men så har jeg også vært på dette forumet i snart 5 år. Så vil vell gå utifra at alle er vant med det ;)

Lenke til kommentar

Folk gir opp spillet som har vært ute i noen dager? Folk klager på masse bugs osv. Tror dere virkelig ikke at de sitter å jobber med patch (er)? Bare ta deg en pause fra spillet hvis du syntes det er for mye og kom igjen om litt tid når ting blir fikset/er fikset..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har du en hd tv regner jeg med at du forventer hd grafikk? Singelen ser grei ut ikke online :ph34r: Selv singelen er tonet ned med natt baner i halve spillet for å få bedre ytelse på dag banene ( litt for lett vint løsning i mine øyne av dice og ea)hd pakken ble addet etter krittik fra konsoll brukere etter betaen (takk)

Lenke til kommentar

Har nå spilt det siden alphaen. Og, spillet har enda ikke hatt en forbedring siden alphaen så, nei ingen patch kan fikse noe som helst. Jeg bare håper et ordentlig squad system, og back to karkand mappacken kanskje kan gi meg lysten tilbake.

Jeg er vel også en av de som føler det skurrer litt.

Men jeg er sikker på at patching vil rette på problemene og at mere spilling vil gjøre at man flyter med i spillet.

 

Alt som er nytt tar litt tilvenning før man blir kjent med kart og våpen.

 

Det som irriterer meg mest er at spillet rykker innimellom og at teamplay i squadene er totalt fraværende.

Alle grønne ser ut til å dra i hver sin retning og driter i alle utenom seg selv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...