Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Er helt enig, PTFO!

 

I "gode gamle" BF2-dager kunne jeg godt ha negativ K/D-ratio men mest poeng i runden. Det er det som gjør BF annerledes fra andre spill, og om det hadde vært "yet another generic FPS" så hadde jeg aldri gidda å spille det. Strategielementet er den store skilnaden som gjør BF interessant og veldig, veldig gøy.

Lenke til kommentar

For min egen del så bryr jeg meg faktisk litt om K/D. Synes det er gøy å ha flere kills en jeg har deaths. En liten "boost" i selvtilliten, samt lysten til å fortsette å kjøre på.

Spiller utelukkende bare som Assault så jeg kan være medic.

 

Heilt kurant å synest det er kjekt med positiv K/D, poenget er å ikkje la eit eventuelt ønskje om det gjere deg til ein dårleg lagspelar - som til dømes folka som i ligg i ein busk på feil side av kartet og aldri flytter seg nærare objective. :)

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Herregud operation metro er en pissbane. Og at det er Rush gjør det enda værre. Er det bare jeg som gikk lei fort?

 

Endte faktisk opp med å gå tilbake til BC2.. :p Jeg venter heller på release så jeg kan prøve skikkelige maps til BF3.

 

Det er vel opp til hver person, synes den er veldig bra

Men den er best i conquest

Lenke til kommentar

Herregud operation metro er en pissbane. Og at det er Rush gjør det enda værre. Er det bare jeg som gikk lei fort?

 

Endte faktisk opp med å gå tilbake til BC2.. :p Jeg venter heller på release så jeg kan prøve skikkelige maps til BF3.

 

Det er vel opp til hver person, synes den er veldig bra

Men den er best i conquest

Kan man spille i Conquest?!

Lenke til kommentar

Herregud operation metro er en pissbane. Og at det er Rush gjør det enda værre. Er det bare jeg som gikk lei fort?

 

Endte faktisk opp med å gå tilbake til BC2.. :p Jeg venter heller på release så jeg kan prøve skikkelige maps til BF3.

 

Det er vel opp til hver person, synes den er veldig bra

Men den er best i conquest

Kan man spille i Conquest?!

 

I det ferdige BF3 ja. Var også et map med conquest på PC i forrgie uke (de er tatt ned nå).

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som får epost av ea hver eneste dag nå?

"Velkommen til Åpen Beta og takk for ditt verdifulle bidrag."

 

Jeg får det også. Sjekker ikke mailen hver dag, så når jeg sjekker ligger det gjerne 5-6 prikk like mail fra EA. Synes det er for dårlig at de skal mase sånn.

Lenke til kommentar

Man burde fått lov å spille conquest på Caspian border siden metro/rush begynner å bli ganske kjedelig.

Beklager om jeg skuffer deg, men det er ikke meningen at betaen skal være noe moro. Man skal rappotere de feilene man finner, slik at lanseringen av spillet går som det skal. Samt. at alle bugs\glitch osv blir fikset.

Endret av Merko.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Beklager om jeg skuffer deg, men det er ikke meningen at betaen skal være noe moro. Man skal rappotere de feilene man finner, slik at lanseringen av spillet går som det skal. Samt. at alle bugs\glitch osv blir fikset.

 

Jeg vet veldig godt hva en beta er, det jeg mente var at vi burde fått prøve conquest og Caspian border også...

Lenke til kommentar

Beklager om jeg skuffer deg, men det er ikke meningen at betaen skal være noe moro. Man skal rappotere de feilene man finner, slik at lanseringen av spillet går som det skal. Samt. at alle bugs\glitch osv blir fikset.

 

Jeg vet veldig godt hva en beta er, det jeg mente var at vi burde fått prøve conquest og Caspian border også...

 

Det fikk vi jo også en liten stund. Var faktisk Daniel Matros som ga ut passordene til folket. Fikk vel ca 4 timer på den banen til sammen tenker eg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...