Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Jeg syns de burde innføre de gode gamle medaljene man fikk. Gull for den med høyest score, søvl og bronse for andre og tredjeplassen. (Kan være der allerede for alt jeg vet. Kan hende jeg ikke har kommet blandt topp tre enda :p )

Du får badger nå. 500 for 1.plass, 400 for 2.plass og 300 for 3.plass hvis jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dritt hybelhus, helt fantastisk dårlig nettverk her -.- 20/10 med bredbånd og her bor 60 stk eller no! de har cappa slik at alle hybelene har 200 kb/s. Bør skaffe 400/400 når fiber kommer!

 

OT: Jeg er helt ny innen BF, men jeg prøver da å gjøre oppdragene, men ser altfor mange som er "cod spillere" som driter hardt i oppdragene! arg arg ;)

Lenke til kommentar

Jeg liker og studere blomster. Pleier å luke bort ugrass ved røttene på buskene også. Derfor jeg ligger så mye nede bakerst. Rekker aldri å bli ferdig med lukingen før runden er over. De jeg dreper er dem som tråkker i blomsterbeddene mine. Takler ikke folk som ødelegger andres harde arbeid...

 

og når runden er over må man jo begynne helt på nytt igjen. Sukk :( håpløs oppgave

 

edit: er det bare jeg som blir drept av fiender som ikke er der? Er mange ganger jeg har blitt drept forfra hvor jeg aldri har sett fienden min. Å i deathcam så driver de og løper rundt i prone position "stuck" et helt annet sted på mappet =S

Endret av Benobi
Lenke til kommentar

Min mening om poengsystemet er at det gir altfor mye, man ranker altfor fort opp. Når jeg tenker tilbake til BF2 tok det år og dag bare å komme opp til level 10. Her er du jo høyeste rangen på samme tidspunkt

 

Om man ser i sammenligning til BC2. For lvl 31 til 32 i BC2 trengte man 150k poeng. i BF3 trenger man 33k poeng.

Lenke til kommentar

BF blir liksom ikke noe morsomt når jeg planter opptil flere ganger og laget mitt sitter bak som snipere og gjør ingenting annet en å drepe det andre lagets snipere og blir drept av disse.

Da er det bare en ting å gjøre. Finn frem flashlighten og lys i øynene på dem :ph34r:

 

Merket noe sykt irriterende: Jeg holdt på å plante, så kom det en teammate helt inntil meg, og dyttet meg bort, så jeg fikk ikke fullført plantingen! WHAT A BULLY!

Det skjer ofte når en squad member spawner på deg. Irriterende ja :hmm:

 

Min mening om poengsystemet er at det gir altfor mye, man ranker altfor fort opp. Når jeg tenker tilbake til BF2 tok det år og dag bare å komme opp til level 10. Her er du jo høyeste rangen på samme tidspunkt

Tja, jeg synes det er helt passe. Når man kommer på høyeste rank, så starter den om igjen (noe ala prestige på cod, tror jeg.) Aner ikke om man må unlocke våpnene på nytt, håper ikke det :hrm:

Lenke til kommentar

Rankups er aksellererte i beta for å få testet hele spekteret av våpen/unlocks. Tipper det tar mye, mye mer poeng å levle i Final.

 

Rankups i BC2 var for raske (i alle fall alle unlockene). Rankups i BF2 var kanskje litt i treigeste laget. En tipper de legger seg på en mellomting, og det tror jeg blir bra.

Endret av MrLee
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det dumme er at de tror de hjelper laget:p. Snipere burde ikke vært med i spillet i mine øyne

 

Verste er de med automatvåpen som skyter deg på lang avstand. Det skjer alt for ofte, burde ikke vært mulig så ofte som det skjer. Forhåpentlig vis blir det litt bedre i fullversjon :p

 

Noen som vet om det blir noe ingame musikk ala i BF Vietnam? Det gjorde mye av spillet, fylle en bil med folk og sitte å digge musikk :p

Lenke til kommentar

Det dumme er at de tror de hjelper laget:p. Snipere burde ikke vært med i spillet i mine øyne

 

Verste er de med automatvåpen som skyter deg på lang avstand. Det skjer alt for ofte, burde ikke vært mulig så ofte som det skjer. Forhåpentlig vis blir det litt bedre i fullversjon :p

Men sånn blir det når de gir ut M416 med riflescope x6 og bipod feks :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...