Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen idé om hvorfor noen friends ikke får opp invites til party-join? Jeg får det opp hver gang, uansett hvem som inviterer meg på battlelog. Mens andre jeg spiller med aldri får opp den "accept/decline" boksen mitt i browseren.

 

Edit:

Fant det ut! Det var antivirusen som sperret det. Så hvis andre har problemer med det samme - skru av antivirus.

Endret av eRextion
Lenke til kommentar

Har blitt disconnecta 1-2 ganger per game nå denne kvelden, noen andre som opplever det samme?

 

Kanskje litt lettere å følge med om du følger twitter til Battlefield 3,

der får du oppdateringer fortere når de holder på med servere osv..

 

A selection of changes from BETA to FINAL part 1

 

The amounts of people flocking to our Open Beta is fantastic! We are happy to see so many players enjoy this Open Beta, and giving us their valuable feedback on the experience on the Battlelog forums.

 

This blog post is the first in a series of posts that will outline some of the changes we are making in the final game thanks to your feedback and participation in the Open Beta.

 

 

 

A SELECTION OF CHANGES FROM OPEN BETA TO FINAL, PART 1

 

 

 

(Not a complete list – for up to date news, visit the News section in Battlelog)

* Fixed occasional client crash when reviving.

* Fixed killcam showing glitched area under map if your killer is dead.

* Issue with spawning on dead squad mates fixed.

* Fixed a bug where shooting at a moving enemy could cause more than the intended amount of damage.

* Crosshairs for shotguns have been replaced with a new, thinner, art.

* A subtle low health screen effect has been added.

* Tweaked scores of Medals and Service Stars.

* Tweaked the Rank progression.

* Pushing prone on console will not play the animation twice.

* Fixed loss of Squad Leader after EOR at some times.

* Framerate stability fixes.

* The 3D spotting icons has been tweaked to better match the target’s visibility. Icons will show frequently less on mostly obscured targets.

* Fixed issue with crosshair disappearing after round transition.

* Fixed issue with crosshair disappearing after trying to deploy while the countdown timer still active.

* Squad list now shows specializations chosen, VOIP activity and dead squad mates.

* Non working options in squad menu fixed: "Private" flag and "Switch Teams".

Endret av Cruentus
Lenke til kommentar

Det blir teit om de våpnene kan bare brukes på de få banene. Ser ingen grunn til å ikke tillate å bruke disse på alle banene.

 

Det spørs om de vil gi tilgang til våpen som bare kan brukes av folk som har kjøpt noe ekstra? Ikke vet jeg. Håper selvsagt de blir åpne for alle, men hvem vet?

Lenke til kommentar

Det blir teit om de våpnene kan bare brukes på de få banene. Ser ingen grunn til å ikke tillate å bruke disse på alle banene.

 

Det spørs om de vil gi tilgang til våpen som bare kan brukes av folk som har kjøpt noe ekstra? Ikke vet jeg. Håper selvsagt de blir åpne for alle, men hvem vet?

Alle som kjøper BF3 før (eller nesten på) release skal få den pakken gratis.

 

Jeg vil tro man kan bruke de våpnene når og hvor som helst. De som ikke har den utvidelsen kan ikke velge de våpnene i sin klasse. Men kan plukke den opp fra folk som har mistet det etter å ha dødd. (Litt som den skin-pack greia til BC2)

Lenke til kommentar

Jeg håper, men gudene vet. Håper også kark kommer inn i vanlig map rotation og ikke ala vietnam, ettersom man må bytte game mode o.s.v.. da. Hvilket er ork..

 

Noen som vet noe om hvilke våpen de tenker skal komme? SA80 er jo obvious choice da, men hvilke andre? De har jo allerede alle USA våpnene og AK varianter.. DAO er jo allerede i spillet. P90? G36 varianter, PKM?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...