Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Mitt skillnivå kommer ikke til å endre seg drastisk fra nå til release.

 

 

Fix'd

 

True story.

EDIT: Det er uansett godt å høre at det blir bedre. Som sagt, jeg ender nok opp med å kjøpe spillet, og forhåpentligvis blir det overraskende bra.

 

Det mappet som er ute, altså Metro, er jo ikke noe typisk Battlefield map. Minner meg mer om Bad Company sine maps, små og trange.. Endelig version vil jo også ha mye større maps og kjøretøy osv, det som gjør BF til BF. Det er også et vanskelig spill å spille i mine øyne, du må være litt mer taktisk i avgjørelsene dine for å bli god, nytter ikke med bare god aim slik det gjør i mange andre FPS.

 

Bruk skolten, tenk over hva du gjør når du vandrer ut i fra spawn så vil alt gå så mye bedre i BF :)

 

Mange nyttige råd her, takk skal du ha! Visste forøvrig at dette var et noe uvanlig Battlefield map, blir spennende å prøve ut noen som er mer trofaste mot franchiset.

Dette er nok svaret du er ute etter. Idiotisk at dette ikke var det offisielle beta-brettet.

 

http://www.youtube.com/watch?v=H9ndz13zUms

 

Har sett den, og det ser lovende ut! Får håpe det er standarden, fremfor Operation Metro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes det er greit jeg. For at det skal være effektivt må du jo noenlunde ha litt aim. (Bevegelige targets osv) Og shotguns er jo ikke akkurat en maskinpistol. Så for meg blir det smak og behag, er man god til og treffe moving targets med en heavyhitting shotgun, for all del bruk den. Er alltid noen som kommer bakfra / trykker på triggeren først uansett.. Er det flere en 1v1 i en shootof er det større sjanse at du taper etter min mening

Endret av Benobi
Lenke til kommentar

Mitt svar på sniper shotgun er at Dice suger å balansere spillene sine (ihvertfall om man skal dømme etter BC2 som var forferdelig i en god stund. UMP i BF3 pr. nå, og som de allerede forhåpentligvis har fikset, er typisk BC2 "balance". BF2 osv husker jeg ikke da det var lenge siden)

 

Når det er sagt elsker jeg slik spillestil. Feks. samme slugs og shotgun i bc2 VAR morsomt, men sniper med red dot var fetere.

Lenke til kommentar

Mitt svar på sniper shotgun er at Dice suger å balansere spillene sine (ihvertfall om man skal dømme etter BC2 som var forferdelig i en god stund. UMP i BF3 pr. nå, og som de allerede forhåpentligvis har fikset, er typisk BC2 "balance". BF2 osv husker jeg ikke da det var lenge siden)

 

Når det er sagt elsker jeg slik spillestil. Feks. samme slugs og shotgun i bc2 VAR morsomt, men sniper med red dot var fetere.

 

Jeg føler ikke noe ubalanse. Har utkonkurert flere UMP horer med F2000. Om jeg skal si noe så virker BF3 ekstremt bra balansert. Hva gjør slugs mer OP enn F2000? Slugs kan drepe hvert andre sekund, F2000 kan drepe 2-3 personer i sekundet.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Det hagleskuddet har ikke sjangs om du møter to personer i et rom i hvert sitt hjørne. Ei heller ikke når du skal dekke en dør hvor det kommer 2-3 personer gjennom. der du har drept 1 med hagla i døra har jeg drept alle 3. Du nevner skillbasert. Muligens du ikke er skillbasert nok med automatvåpen til å klare og holde unna folk eller rask nok i reaksjonen til å starte og spraye inn en dør.

Lenke til kommentar

Det hagleskuddet har ikke sjangs om du møter to personer i et rom i hvert sitt hjørne. Ei heller ikke når du skal dekke en dør hvor det kommer 2-3 personer gjennom. der du har drept 1 med hagla i døra har jeg drept alle 3. Du nevner skillbasert. Muligens du ikke er skillbasert nok med automatvåpen til å klare og holde unna folk eller rask nok i reaksjonen til å starte og spraye inn en dør.

 

Det er nok ikke umulig og drepe 2-3 stykker som kommer ut av en dør med sniper hagle. Men det er helt sikkert lettere og gjøre det med automatrifle +bipod en fks skyte 1 skudd, duck and load, rince repeat

Lenke til kommentar

Syntes spillet virker greit nok balansert jeg da.

Noen våpen er bedre til det ene mens andre våpen naturlig nok er bedre på andre ting.

 

Men det som irriterer meg mest er hvor lite poeng man får for å defuse/plante bombe motfor andre ting i spillet... Er ikke rart folk heller camper da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...