Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvd beta'n i noen timer på PS3 nå. Kan ikke si jeg er veldig imponert. Grafikken var middelmådig og IKKE noe å skryte av i mine øyne. Selve spillingen var OK, men fikk ikke helt denne "team"-følelsen mange har skrytt sånn av tidligere, men var artig til tider :)

 

Forøvrig var beta'n full av kroniske glitcher og bugs, men regner med at dette vil ordne seg.

Lenke til kommentar

Når det faktisk kriges internt i laget om hvem som skal plante og defuse, det er da det er kjekt å spille.

Ikke når 1 person prøver å plante og dekke bomba alene, mens resten av laget ligger 200 meter lengre bak og sneiper og studerer blomster.. Så ingen dum ide og heve poengene.

 

Jeg spilte faktisk med zh1nt0 her den ene dagen. Kom inn på TS med han også, men da måtte han stikke og legge seg.

Skal se om jeg kommer meg på TS med han igjen. Hadde vært kjekt å høre hans synspunkter på det.

Lenke til kommentar

Skal man ha noe incentive så er det 1000points til den som setter og 750 til squad mates.

1000points til best squad, 1200 points til ace pin.

 

Det skal lønne seg å jobbe sammen i team.

Problemet er fremdeles at man får mer uttelling for å drepe enn å sette bomba. Man kan fint være MVP, og best squad og fremdeles tape som angriper fordi det bare ble fokusert på mest mulig kills.

Lenke til kommentar

Jeg syns de burde innføre de gode gamle medaljene man fikk. Gull for den med høyest score, søvl og bronse for andre og tredjeplassen. (Kan være der allerede for alt jeg vet. Kan hende jeg ikke har kommet blandt topp tre enda :p )

 

Når det kommer til M-Com poeng, syns jeg en poengsum som aleksanderro nevnte passer.

 

250 for å sette den på/av, og 500 for å få den sprengt.

 

 

En ting som jeg ikke liker helt med tanke på den nye M-Com, er at så lenge man starter å defuse den, så spiller det ingen rolle hvor lang tid det er igjen før den sprenger. Timeren blir slått av når noen defuser. :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...