Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Jeg opplever at av og til kommer det et kjapt blink i hele skjermen, mulig det er grønt. Men veldig kjapt, kommer ofte når det kommer, men ikke hver gang jeg spiller. Irriterer meg også over trærene. En liten del av trærene beveger seg veldig fort frem til tilbake, mens resten ikke fult så fort.

 

Noen andre som har disse bug-ene eller er det noe feil med min data ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er såpass misfornøyd med spilet og origin at jeg faktisk vurderer å la være å kjøpe det og heller vente på MW.

 

Kan du fortelle meg hva som er galt med Origin? Har ingen problemer med det og hos meg ligger det bare og drar seg i bakgrunnen.

Det er treigt, jeg liker ikke å bruke nettleseren her (siden spillet ikke har in-game menu) og det er hakking og lagging.

 

Steam er i alle fall en plattform som funker..

Hakking og lagging? Da har du dårlig hardware eller masse masse virus/adaware :p

 

Det kan du bare glemme!

Lenke til kommentar

Min mening om poengsystemet er at det gir altfor mye, man ranker altfor fort opp. Når jeg tenker tilbake til BF2 tok det år og dag bare å komme opp til level 10. Her er du jo høyeste rangen på samme tidspunkt

 

Det vil ta rundt 400 timer å ranke opp alle våpen og andre låste ting.

 

Kilde

Såpass, synes 400 timer spille tid er nok jeg da...

Lenke til kommentar

Jeg opplever at av og til kommer det et kjapt blink i hele skjermen, mulig det er grønt. Men veldig kjapt, kommer ofte når det kommer, men ikke hver gang jeg spiller. Irriterer meg også over trærene. En liten del av trærene beveger seg veldig fort frem til tilbake, mens resten ikke fult så fort.

 

Noen andre som har disse bug-ene eller er det noe feil med min data ?

 

Hos meg blinker det gult/orange og det er i bestemte retninger det skjer, så jeg kan provosere det frem.

Enkelte grener ser ut som de har satt seg fast i en tornado ja. Det er jo masse småbugs i fysikk-enginen enn så lenge, folk kan jo sprette flere meter bortover selv som jeg skyter dem med sprettert ( 9mm pistol ). Folk som løper rundt i "fugle-skremsel" positur eller magasinet plassert i friluft over rifla.

 

Jeg må si at den åpne betaen til BF:BC2 virka mye mer ferdig, så jeg er bitte litt bekymret over total-kvaliteten på det vi får servert om ... litt over 3 uker..

Lenke til kommentar

Vært uten internett i en uke, så nå holder eg på å laste ned Betaen. Gleder meg til å se hvordan maskinen takler dette. Men tror og håpe at det skal gå ganske bra på veldig bra settings. Går litt tregt siden eg laster ned på Xbox samtidig, men den er ferdig om 4 min.

 

Ok. Jeg var og kjøpte meg noen planker i stad, skal bygge en hylle i uteboden min ;)

Lenke til kommentar

Liten update på Battlelog tidligere idag. (Aner ikke om det har blitt nevnt før)

 

• Moderator icon has been added on the forums for moderators.

• Players with rank 45 will now recieve the correct icon on their stats page

• Improved the scroll handling in the Server Browser

• Added more patches for Leaderboards for Xbox 360 and PS3

• More accurate ping now shows up in the server browser

• More accurate number of players now show up in the server browser

Lenke til kommentar

Tja, jeg synes det er helt passe. Når man kommer på høyeste rank, så starter den om igjen (noe ala prestige på cod, tror jeg.) Aner ikke om man må unlocke våpnene på nytt, håper ikke det :hrm:

 

Nei, den starter ikke på nytt. Man har fortsatt alt fra før. Tror bare det er at man da har blitt "corporal" så man er da altså corporal 1, corporal 2, corporal 3 osv. (på battlelog står det 46,47,48 osv. mens ingame er det ørnemblem med 1/2/3)

Lenke til kommentar

Etter å ha fått testet litt ymse in-game hardware sitter jeg igjen med litt blanede følelser.

 

Fikk et voldsomt Deja-vu etter at folk begynte å cheese diverse våpen.

 

 

T2+ -riflene har en noe snodig oppførsel. Rekyl virker ikke eksisterende. Lurer på hvorfor de har tatt seg bryet med å implementere en trigger group. Enkelte SMG'er sliter med noe av den samme problematikken. Eksempelvis, et par kjenninger fra tidligere battlefield (og andre) titler er tilbake i all sin "pre-nerf" prakt.

 

 

Klart, det er moro å spy ut bly i alle kanter - mer som at en laserstråle fyker ut av pipa, og skjærer igjennom alt den møter på - og å racke opp sinnsyke sprees på uheldig forbipasserende, men ofte føles det ikke givende ut i det hele tatt. Det virker litt for lett til tider.

 

 

 

Nå skal det sies at Operation Metro er et lite, infanterifokusert kart; men dette føles helt klart mye mer likt Medal of Honor / MW2 enn et Battlefield spill. Hvorvidt det er negativt eller positivt er opp til den enkelte å vurdere.

 

 

.

Endret av Helmrik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...