Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

COD følelsen er nok der ja men håper ihvertfall at den faller bort i conquest når vi får helikoptere, tanks og jets i en bane.

 

Operation metro er jo infantry map, og rush gamemode'en føles også som en infantry gamemode.

 

Når fjernes NDA'en fra alpha builden? Fikk ganske gode klipp fra dagens spilling.

Lenke til kommentar

Jeg har heller aldri vært med på å vinne. Har vært på siste område èn gang. Som forsvarer har jeg aldri vært lenger bak enn første del av undergrunnen.

 

Medic fikk jo latterlig mye poeng. Det er det ingen tvil om. Men sånn det ser ut nå så er Support i BF3 ikke så langt unna. Resupply trengs oftere enn healing gjør, så hvis man er påpasselig med hvor man dropper supplykits så renner det inn med poeng. I tillegg til at hvis man sprayer etter 3d- spots renner det inn med kills / assists.

 

Så langt føles det mer som et BC- spill en et non-BC-spill. Endel av grunnen til det er Metro- brettet. Et trangt infanteri- fokusert Rush- brett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For min del er det veldig vanskelig å dømme spillet etter én map. Når vi får se mye større baner med alle vehicles, så kommer det til å bli mye bedre. Tenker da på spotting, bedre sniping, mye mer spillere på banene - dette er Alpha, langtifra ferdig. Bare vent å se, spillet blir bra! :yes:

Lenke til kommentar

Man kan se mye hvordan gameplay blir ut ifra dette, ja.

 

Husk at selv om det "bare" er alpha så blir ikke forskjellen frem til retail noe særlig. Når spillet er kommet så langt i utviklingen har de bestemt seg for hvordan mesteparten av tinga skal være, derfor blir det minimalt med forandringer.

(Ja, jeg vet mye er tatt ut av builden vi har nå)

Lenke til kommentar

Om man dømmer spillet etter ett kart, på en gamemode, med få våpen, kun ett kjøretøy, og dette i Alpha versionen, så vet jeg ikke hva jeg skal si. :no:

 

 

Man kan se mye hvordan gameplay blir ut ifra dette, ja.

 

Husk at selv om det "bare" er alpha så blir ikke forskjellen frem til retail noe særlig. Når spillet er kommet så langt i utviklingen har de bestemt seg for hvordan mesteparten av tinga skal være, derfor blir det minimalt med forandringer.

(Ja, jeg vet mye er tatt ut av builden vi har nå)

Her tror jeg dere begge har et poeng. Det er nok begrenset hvor mange endringer det vil gjøres fra alpha til final release, spesielt mtp. hvor lite tid som gjenstår nå. Samtidig kan nok hvordan dette utspiller seg oppfattes svært forskjellig fra kart til kart. Ville nesten gjette på at følelsen av "COD: ULTRASPRAYING PRONEDIVING WALLHACKER" tones litt ned på andre kart med mer plass og flere vehicles. Pronediving er helt sikkert noe som vil kunne balanseres ut ved enkle grep, 3D-spotting systemet kan derimot bli litt mer knotete med mindre de bestemmer seg for statisk spotting.

 

Forresten flott å høre så mange tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar

Jeg har spilt i en rekke betaer innefor flere sjangre før (åh så kul jeg er), og min erfaring er at spillene ofte endrer seg overraskende mye i løpet av betaperioden. Dette gjelder nødvendigvis ikke open betas siden det nå bare blir brukt som et markedsføringstriks.

 

Når dette da i tillegg er alpha OG det kun er tilgang på en bane og en gamemode blir det for dumt å dømme spillet allerede. Blir som å dømme en bok etter de 20 første sidene

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det har vel i de fleste tilfeller lite, til ingenting, å gjøre med å dømme spillet. Bare uttrykke bekymring for retninga spillet har per idag!

De aller fleste som spiller alpha har jo et ønske om at det skal bli så bra som mulig!

Nettopp...Jeg uttrykker også bekymringer over spill før de kommer ut, selv om jeg vet spillet vil bli bra. Det er derimot ofte retninger man ser antydninger til som man ikke liker ved første øyekast (og kanskje også ved nærmere ettertanke).

Lenke til kommentar

Må si det er konge å endelig få spilt mye i ett strekk (jobb og diverse har forhindret meg de andre dagene). Vet dette er Alfa og ikke ALT er på plass, men må si jeg liker klasseinndelingen. Har ikke testet så mye recon, men det er nok mappet sin skyld :p

 

MEN en ting jeg gjerne skulle hatt var: muligheten til å bytte lag og muligheten til å endre på oppsett mens man er i live, og ikke måtte vente til man dør før man endrer på ekstra kitt eller annet våpen.

Dog regner med at slike ting er på plass før Betaen starter :)

 

og som Merko kan skrive under på, må man være DIREKTE bak en person får å få one-stab-kill med kniv (hadde kniv equiped, og spammet ikke F). Kom inn litt for mye på siden tydligvis, og etter 3 forsøk fant Merkoen at noen sto å stabbet han, og snudde seg rundt å drepte meg :glare:

Endret av Borbra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...