Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Eg får beklage, dette spørsmålet har sikkert dukka opp ofte her i tråden. Men om eg forhandsbestiller det fysiske spelet frå cdon.no, får eg physicalwarfare og back to karkand gratis? Sist gong eg las om pre-order var på reddit, det var eit styr fordi EA kun godkjente visse kjeder for pre-order.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg får beklage, dette spørsmålet har sikkert dukka opp ofte her i tråden. Men om eg forhandsbestiller det fysiske spelet frå cdon.no, får eg physicalwarfare og back to karkand gratis? Sist gong eg las om pre-order var på reddit, det var eit styr fordi EA kun godkjente visse kjeder for pre-order.

 

 

Vet ikke med Cdon, men Elkjøp som er forøvrig rimeligere så får du med back to karkand.

http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/spill-pc-mac/PCCDBF3/battlefield-3-limited-edition-pc

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Medal of Honor Tier 1 Edition, og synes jeg kunne huske noe lovnader om tidlig tilgang til beta da. Noe mer informasjon ute om dette? Gjelder forøvrig Xbox 360. Gleder meg altfor mye til BF3 nå!

 

Ikke noe info om når lukket beta begynner nei..

Kan være noen dager før åpen beta, eller noen uker før. Det står jo bare "early access", så sannsynligvis noen dager før.

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

Hva faen? DICE holder til i Sverige, nabolandet vårt og vi får det nest sist? GTFO EA...

EA holder vel til i USA. De som selger.

 

Uansett, ikke uvanlig at vi i norden får ting sist :whistle:

 

1) EA er i Europa også. (kontorer etc)

2) Hele Europa får nå det, ikke bare vi i norden :p

Lenke til kommentar

Hva faen? DICE holder til i Sverige, nabolandet vårt og vi får det nest sist? GTFO EA...

EA holder vel til i USA. De som selger.

 

Uansett, ikke uvanlig at vi i norden får ting sist :whistle:

 

1) EA er i Europa også. (kontorer etc)

2) Hele Europa får nå det, ikke bare vi i norden :p

Ja, såklart har EA kontorer over hele verden, men det er i USA "HQ" ligger, om jeg ikke bommer helt. Tipper uansett vi nordmenn kan laste ned BF3 fra andre steder, så lenge man har en gyldig EA konto man kan spille med.

Lenke til kommentar

Hva faen? DICE holder til i Sverige, nabolandet vårt og vi får det nest sist? GTFO EA...

EA holder vel til i USA. De som selger.

 

Uansett, ikke uvanlig at vi i norden får ting sist :whistle:

 

1) EA er i Europa også. (kontorer etc)

2) Hele Europa får nå det, ikke bare vi i norden :p

Ja, såklart har EA kontorer over hele verden, men det er i USA "HQ" ligger, om jeg ikke bommer helt. Tipper uansett vi nordmenn kan laste ned BF3 fra andre steder, så lenge man har en gyldig EA konto man kan spille med.

 

Det ligger i Redwood City, California, USA ^^

Lenke til kommentar

Har sjekket litt rundt og dette er prisene til PC. Nettsidene i fet tekst er de billigste

 

Norske kjeder:

Cdon.no: 400 kr + frakt

Elkjøp.no: 350 kr (gratis frakt)

Game.no: 350 kr (gratis frakt)

Absoluttspill.no: 350 kr + frakt

Lefdal.com: 350kr + frakt

 

Utenlandske kjeder:

Play.com: 255 kr (gratis frakt)

TheHut.com: 230 kr (gratis frakt)

Amazon.co.uk: 230 kr + frakt

Play-asia.com: 300 kr + frakt

 

Digital nedlasting:

store.origin.com: 450 kr

direct2drive.co.uk: 270 kr

 

 

På alle de utenlandske må du regne med at prisen er -VAT og +Toll. Det får du regne ut selv ;)

 

 

Edit: Det er kanskje ikke alle som er limited edition. Hva er forskjellen?

Edit2: Orket ikke å sjekke alle men Thehut.com, amazon.co.uk, direct2drive.co.uk og play.com er i alle fall limited edition.

Endret av Error
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...