Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En positiv ting jeg har merket er at man nå slipper folk som hopper rundt deg i sirkel. Har spilt litt BF2 i nyere tid, og da hoppet nesten alle rundt som kaniner på steroider dersom man møtte på dem. Var nesten dømt til å dø da med mindre man gjorde det samme.

Lenke til kommentar

En positiv ting jeg har merket er at man nå slipper folk som hopper rundt deg i sirkel. Har spilt litt BF2 i nyere tid, og da hoppet nesten alle rundt som kaniner på steroider dersom man møtte på dem. Var nesten dømt til å dø da med mindre man gjorde det samme.

 

ja, de fikset det i bad company 2 , men det er veldigt effektivt når 50% bruker recon/sniper

 

jeg er redd for at flere kommer til å snipe siden de legger til prone. sniping var et stort problem i bad company 2

Lenke til kommentar

Hvordan er sniping et problem i BC2?

 

Iallefall på HC servere er 50% av laget snipere, de hjelper ikke til med å plante bombe eller å ta flagget. Alt de bryr seg om er å ha en veldig "fin" KPD.

Dette gjør at laget ikke kommer seg videre eller taper. Dette blir ett problem.

 

Du kan også løpe rundt med SSV special uten sikte, snipe med hagle med slug. Det er mange problemer i BC2.

Endret av PoWerFeeD
Lenke til kommentar

Har ikke sett noe til den nye fysikkmotoren ennå, men hitreg har blitt mye bedre.

Recoil og våpenfølelsen er også helt topp :)

 

Kan egentlig ikke si meg enig.

Hitreg er blitt så |-| mye bedre. Recoil er jo total mangelvare, utenom hvis du skyter enkelskudd med automatvåpen i Family mode.

Lenke til kommentar

Har ikke sett noe til den nye fysikkmotoren ennå, men hitreg har blitt mye bedre.

Recoil og våpenfølelsen er også helt topp :)

 

Kan egentlig ikke si meg enig.

Hitreg er blitt så |-| mye bedre. Recoil er jo total mangelvare, utenom hvis du skyter enkelskudd med automatvåpen i Family mode.

 

Nå får du gi deg. Hit reg er helt topp. Hvis det lagger blir det derimot verre. Men det går ikke på hit reg igjen. Recoil finnes også. Du kan jo prøve å spamme kuler mot en som burster og se hvordan det går ;)

 

Hvordan er sniping et problem i BC2?

 

Iallefall på HC servere er 50% av laget snipere, de hjelper ikke til med å plante bombe eller å ta flagget. Alt de bryr seg om er å ha en veldig "fin" KPD.

Dette gjør at laget ikke kommer seg videre eller taper. Dette blir ett problem.

 

Du kan også løpe rundt med SSV special uten sikte, snipe med hagle med slug. Det er mange problemer i BC2.

 

Er ikke snipingen sin feil at folk er campere. Det er folkene sin feil. Med en aktiv admin er det problemet løst. Ingen admin tillater derimot det problemet du beskriver. Og kan si meg enig i 12gauge slugs. De burde vært slik Neostead Shotgunen er med 12gauge.

Endret av bandreas
Lenke til kommentar

Satt ikke noen på E3 med xbox kontroller? Og det var før noen hadde vist konsollversjon av BF3.

 

Han brukte en XboX kontroller på en PC og spilte med de andre som brukte PC.

 

Hvorfor skulle det ikke være mulig? det er jo fullt mulig å styre med 360 kontroller i andre spill. Kan se at det kan være en viss fordel hvis man flyr heli og slikt (transport primært), gjerne jets også. Jeg har i alle fall tenkt å dra fram stikka til jets..

Lenke til kommentar

Etter å ha spillc BF3A noen dager er jeg usikker på om det vil være mulig å få et godt teamplay. Nå ble det mye camping på både angriper og forsvarer.

 

Interfacet for start a game og ingame synes jeg er ganske rotete. et bedre alternativ kan sees på Battlefield p4F. https://battlefield.play4free.com/en/playnow

Dette er riktignok et svært enkelt spill iforhold til BF3, men likevel er ting ryddig i interfacet.

 

Men tros alt tror jeg mnge kommer til å like spiller og svært mange kommer til å kjøpe det.

Lenke til kommentar
' timestamp='1312023776' post='18090429']

Etter å ha spillc BF3A noen dager er jeg usikker på om det vil være mulig å få et godt teamplay. Nå ble det mye camping på både angriper og forsvarer.

 

Interfacet for start a game og ingame synes jeg er ganske rotete. et bedre alternativ kan sees på Battlefield p4F. https://battlefield.play4free.com/en/playnow

Dette er riktignok et svært enkelt spill iforhold til BF3, men likevel er ting ryddig i interfacet.

 

Men tros alt tror jeg mnge kommer til å like spiller og svært mange kommer til å kjøpe det.

 

nick battlelog: max_nor_06 legg meg til hvis du vil

Lenke til kommentar
' timestamp='1312023776' post='18090429']

Etter å ha spillc BF3A noen dager er jeg usikker på om det vil være mulig å få et godt teamplay. Nå ble det mye camping på både angriper og forsvarer.

 

Interfacet for start a game og ingame synes jeg er ganske rotete. et bedre alternativ kan sees på Battlefield p4F. https://battlefield.play4free.com/en/playnow

Dette er riktignok et svært enkelt spill iforhold til BF3, men likevel er ting ryddig i interfacet.

 

Men tros alt tror jeg mnge kommer til å like spiller og svært mange kommer til å kjøpe det.

Interfacen blir annerledes. Det vil 99% sikkert bli en ingame browser også. Og dermed mer ryddigere start. Vil tippe de bare bruker battlelog for å minimere pakken som distribueres i alpha. (samt at det sikkert blir ett alternativ å launche fra battlelog også da).

 

Husk at dette bare er Rush. Med conquest og andre maps blir det annerledes. Dette er tross alt det første og eneste mappet vi ser. Det er selvsagt gode og dårlige maps i alle spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...