Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk et perfekt headshot med sniper gjennom en busk pga 3D spotting.

Æsj.

 

Alpha.

 

Yankee oscar uniform romeo Papa oscar india november tango Bravo echo india november golf?

 

Har du noen gang spilt en Alpha? Bugs og tull herfra til helvete, tilbake igjen og så helt til Lofoten.

 

Men nå nevnte strengt tatt ikke jeg en bug.

Jeg snakket om 3D spotting som utrolig teit og konsept-ødeleggende feature. Skuddet var 100% legit, men jeg skulle aldri ha visst at det gjemte en seg der i utgangspunktet. Men jeg lar jo ikke være å skyte bare for å tviholde på prinsippene.

Med mindre du mener busker skal være skuddsikre da...?

 

At man kan deaktivere 3D spotting server side er jo en selvfølge, ellers er det like før det blir en deal breaker (evt avtaleknekker på godt norsk).

 

:thumbs:

 

Men nok om det, lets be friends.

Lenke til kommentar

Heh, knivet en fyr som var i "Last man standing"(nettopp revivet uten at han hadde "godtatt det"). Men fikk ikke poeng for han :(

Fikk frapset det, men vi er vel enda under NDA, så får vel holde klippet i arkivet en stund til :!:

 

Gjorde det samme, men eg vet ikke om han var i henslengt pistolmodus eller om han bare lå med Zapper logo over seg. mulig du kan ta knekken på folk med kniv for å hindre revive?

Lenke til kommentar

Heh, knivet en fyr som var i "Last man standing"(nettopp revivet uten at han hadde "godtatt det"). Men fikk ikke poeng for han :(

Fikk frapset det, men vi er vel enda under NDA, så får vel holde klippet i arkivet en stund til :!:

 

Gjorde det samme, men eg vet ikke om han var i henslengt pistolmodus eller om han bare lå med Zapper logo over seg. mulig du kan ta knekken på folk med kniv for å hindre revive?

Ja mulig.

I dette tilfellet så var det en medic som revivet han, så knerta jeg han rett etterpå, mens han enda lå nede. Tok knekken på medicen like etter. :w00t:

 

Dere må bare adde meg til battlelogg. Går under nicket; Merkoen

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Men nå nevnte strengt tatt ikke jeg en bug.

Jeg snakket om 3D spotting som utrolig teit og konsept-ødeleggende feature. Skuddet var 100% legit, men jeg skulle aldri ha visst at det gjemte en seg der i utgangspunktet. Men jeg lar jo ikke være å skyte bare for å tviholde på prinsippene.

Med mindre du mener busker skal være skuddsikre da...?

 

At man kan deaktivere 3D spotting server side er jo en selvfølge, ellers er det like før det blir en deal breaker (evt avtaleknekker på godt norsk).

 

:thumbs:

 

Men nok om det, lets be friends.

 

Man kan fikse på 3D spottingen, slik at den ikke spotter igjennom en busk man ikke ser noen person, f.eks? Nå gjenstår det å se hva de får til, men spillet er på langt nær ferdig.

Lenke til kommentar

AHH hadde nettopp ein fantastisk runde med veldi bra team play. Er ikkje ofte vi vinner som attack.

Jeg har fremdeles til gode å vinne som attack. Har ikke kommet til tredje nivå en gang. For ltit siden klarte laget mitt akkurat level to, og så klikket spillet. Ble litt irritert. :\

 

Har ikke spilt så mye, 4-5 timer tror jeg.

Lenke til kommentar

Dette er Alpha, jeg er klar over det. Men er det bare meg som syntes at Defenders vinner nesten hele tiden? Og det er sjeldent at attackers kommer lengre enn 2. lvl på banen. Håper DICE fikser dette, fordi ~ 70% av spilletiden min er på første del av banen. :!:

Lenke til kommentar

Dette er Alpha, jeg er klar over det. Men er det bare meg som syntes at Defenders vinner nesten hele tiden? Og det er sjeldent at attackers kommer lengre enn 2. lvl på banen. Håper DICE fikser dette, fordi ~ 70% av spilletiden min er på første del av banen. :!:

 

Du har nok vært uhelding. Har ofte vunnet som angreper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...