Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har egentlig kun spilt på SP, begynte for noen dager siden å bevege meg over på MP og er utrolig gøyt.

Er level 2 nå (woohoo).

Fant også ut at jeg ikke skal ta kontroll av spaken på et helikopter ;P

 

Snakker du om samme spill som vi gjør nå da? whistle.gif

 

Hahaha.

Jeg føler meg ikke akkurat så veldig smart akkurat nå :blush:

Lenke til kommentar

Jesus optimaliserte rumpeldunk. Alfaen spiser opp mitt 460 @ 2560x1440. Må game med LOW. Er pga den ekle motionblurren. :p Jaja, ingen alfa er optimalisert.Hva er AT?

 

AT er Alpha Trial.

 

Hvor er denne cachemappen?

Du må nok skaffe deg ett bedre skjermkort om du skal spille i den oppløsningen. :p

 

Kjører stabilt 50-60 fps her, på high settings i 1920x1080.

 

En god gammel Q6600 3ghz, en gtx 560 ti, 6gb ram.

 

Hva kan jeg forvente av BF3 på min PC? Sjekk signaturen og hjelp en i nød :p

Lenke til kommentar

Hva kan jeg forvente av BF3 på min PC? Sjekk signaturen og hjelp en i nød :p

Du kommer etter all sannsynlighet til å drive BF3 veldig greit! En maskin som glatt drar BC2 på maks, vil også kunne dra BF3, om ikke på maks, så i alle fall med gromme nok innstillinger.

 

Tror ikke du får mer enn 20-30 FPS på den. :ermm:

Håper dette er sarkasme.

Endret av ElderScrollsinisten
Lenke til kommentar

Jeg får med setings på High i 1680*1050 alt fra 42fps til godt over 50.

 

Har følgende hardware:

 

Intel® Core i7-2600K CPU @ 3.40GHz (8 CPUs), ~3.4GHz

Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9

Corsair SSD Force Series™ 3, 120GB

ZOTAC GeForce GTX 590 3072MB PhysX CUDA

 

 

Tipper en vil miste endel fps når en går opp til 1080 oppløsning. Er nok ikke et spill som en kan regne med å kjøre alt på maks idag dette...er sikkert ikke aktivert alt av grafisks nam nam heller. Og det er også alpha...ytelse kan forbedres mye over tiden.

Lenke til kommentar

Jeg får med setings på High i 1680*1050 alt fra 42fps til godt over 50.

 

Har følgende hardware:

 

Intel® Core i7-2600K CPU @ 3.40GHz (8 CPUs), ~3.4GHz

Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9

Corsair SSD Force Series™ 3, 120GB

ZOTAC GeForce GTX 590 3072MB PhysX CUDA

 

 

Tipper en vil miste endel fps når en går opp til 1080 oppløsning. Er nok ikke et spill som en kan regne med å kjøre alt på maks idag dette...er sikkert ikke aktivert alt av grafisks nam nam heller. Og det er også alpha...ytelse kan forbedres mye over tiden.

Jepps. Tenker nok at man kan jazze opp innstillingene i skyene hvis man vil, men alle som er livredde for at de knapt skal kunne drive det tror jeg kan puste ut litt (når de sitter med maskiner som valser over BC2.)

Lenke til kommentar

Jeg får med setings på High i 1680*1050 alt fra 42fps til godt over 50.

 

Har følgende hardware:

 

Intel® Core i7-2600K CPU @ 3.40GHz (8 CPUs), ~3.4GHz

Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9

Corsair SSD Force Series™ 3, 120GB

ZOTAC GeForce GTX 590 3072MB PhysX CUDA

 

 

Tipper en vil miste endel fps når en går opp til 1080 oppløsning. Er nok ikke et spill som en kan regne med å kjøre alt på maks idag dette...er sikkert ikke aktivert alt av grafisks nam nam heller. Og det er også alpha...ytelse kan forbedres mye over tiden.

Jeg får mer enn deg med 920 og 5870 :tease:

Lenke til kommentar

Det er sykt Skrujernet :tease:

Er ikke alltid det nyeste toppmoderne hardware som er det "beste".

Men folk som har over GTX 260, 2.8 GHZ Quad Core og 4GB ram trenger ikke å være så redde, dere får et flott spill ivente ;)

 

Jeg får bare vente på beta av BF3 og se selv hva jeg kan forvente til release. Men for all del jeg gleder meg noe innmari til BF3. Men jeg får da ikke håpe at Crysis Warhead med 8xAA i 1080p flyter bedre en BF3 på High 1080p for da skuffer det.

Endret av iToMaN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jesus optimaliserte rumpeldunk. Alfaen spiser opp mitt 460 @ 2560x1440. Må game med LOW. Er pga den ekle motionblurren. :p Jaja, ingen alfa er optimalisert.Hva er AT?

 

AT er Alpha Trial.

 

Hvor er denne cachemappen?

Du må nok skaffe deg ett bedre skjermkort om du skal spille i den oppløsningen. :p

 

Kjører stabilt 50-60 fps her, på high settings i 1920x1080.

 

En god gammel Q6600 3ghz, en gtx 560 ti, 6gb ram.

 

Hva kan jeg forvente av BF3 på min PC? Sjekk signaturen og hjelp en i nød :p

I alpha'n så får du sikkert godt over 60 fps, men har en følelse at alpha'n kjører i medium/high, uten alle effektene og uten DX11. Vi får se når fullversjonen kommer ut! :)

Lenke til kommentar

Jeg får med setings på High i 1680*1050 alt fra 42fps til godt over 50.

 

Har følgende hardware:

 

Intel® Core i7-2600K CPU @ 3.40GHz (8 CPUs), ~3.4GHz

Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9

Corsair SSD Force Series™ 3, 120GB

ZOTAC GeForce GTX 590 3072MB PhysX CUDA

 

 

Tipper en vil miste endel fps når en går opp til 1080 oppløsning. Er nok ikke et spill som en kan regne med å kjøre alt på maks idag dette...er sikkert ikke aktivert alt av grafisks nam nam heller. Og det er også alpha...ytelse kan forbedres mye over tiden.

 

Regner med at dette er uten SLI?

Lenke til kommentar

Jeg får med setings på High i 1680*1050 alt fra 42fps til godt over 50.

 

Har følgende hardware:

 

Intel® Core™ i7-2600K CPU @ 3.40GHz (8 CPUs), ~3.4GHz

Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9

Corsair SSD Force Series™ 3, 120GB

ZOTAC GeForce GTX 590 3072MB PhysX CUDA

 

 

Tipper en vil miste endel fps når en går opp til 1080 oppløsning. Er nok ikke et spill som en kan regne med å kjøre alt på maks idag dette...er sikkert ikke aktivert alt av grafisks nam nam heller. Og det er også alpha...ytelse kan forbedres mye over tiden.

 

Regner med at dette er uten SLI?

 

Er kun det ene kortet ja, jeg testa kun raskt i ute området og jeg gikk nok opp til over 70++fps endel tider men det er uvesentlig synes jeg..lå stabilt på rundt 50+ fps. Men hadde et Nvidia 560Ti i bare timer før og synes det fløyt like bra på high. Nå målte jeg ikke fps slik som jeg gjorde med 590 kortet men opplevelsen var/er den samme.

 

Regner med det er vesentlig forskjeller i retail utgaven for å si det slik nå spillet er optimalisert for highend grafikk kort og ikke minst drivere er på plass. Jeg kjører ikke beta drivere for å nevne det.

 

Tror nok 590 serien kommer til å kjøre BF3 uten store problemer...om det ikke klarer det så vil ingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...