Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da kan du bekrefte om Giantbomb gutta bare pratet svada eller om det er blitt slik? At du etter å ha fått reviven går inn i en last stand modus før du velger om du vil respawne eller bli helt revivet?

 

Kan ikke huske noe slikt. Ble bare respawnet. Men det kan være en modus som var satt i spillet for å limitere valgene når spillere skulle teste.

Lenke til kommentar

No more revive invulnerability? :)

 

We all know what it's like to empty a clip into a revived enemy in Battlefield only for him to then turn around and kill you due to the temporary "shield" that revived players get. Well it appears that the temporary "shield" will be gone in Battlefield 3 as Alan Kertz revealed on twitter when asked by a user;

 

"can I kill someone while a Medic is reviving them? frustrating shooting a guy getting up, then turning towards me and killing me"

 

Kertz replied;

 

"Yes, yes you can kill a guy who's just been revived."

Endret av Frode99
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jo mere bf2 og mindre bc2, jo bedre blir det egentlig.

 

Så du vil ikke ødelegge bygninger? :o

 

Jeg mener jo selvfølgelig de andre elementene. Men faktisk, ødelegge bygninger i bf3 er ikke et must for meg. Det kan jeg gjøre i BC2. Dog, bf3 er dette tatt til et litt nytt nivå, som derimot skal testes.

Lenke til kommentar

Takk Kakeshoma! :)

 

Agreed :D måtte zoom litt på de (utover :p ) men digg med ett skikkelig intervju og gjennomgang av ting :D

 

 

Haha, sitter på jobbskjermen, og den har en fattig oppløsning på 1024x728 thumbdown.gif

 

Men klarte å lese det, så...

Takk Kakeshoma, gleder meg så sinnsykt! konservativ_woot.gif

Endret av bad__ip
Lenke til kommentar

Sitter selv på 1920x1080, men allikavel var bildene for store :p jaja, bedre med for store enn for små :)

 

On Topic: Skal gå til innkjøp av 2 ny skjermkort etter sommeren, ene og alene for å kunne drive BF3 på maks :p:D :D :D

Ditto. Eller, jeg vet ikke om 2, jeg skal vente til det er ute for så å se hva som trengs.

Lenke til kommentar

Sitter selv på 1920x1080, men allikavel var bildene for store :p jaja, bedre med for store enn for små :)

 

On Topic: Skal gå til innkjøp av 2 ny skjermkort etter sommeren, ene og alene for å kunne drive BF3 på maks :p:D :D :D

 

 

hvis du fulgte med på E3`s Q&A så spurte de hva for specs som skulle greie å kjøre BF3 på max, de svarte "its yet to be buildt", så :p snakk om høye krav her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...