Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kilde 2

Giant bombcast

Spol til 3t 50ish. Fra derav snakkes det om BF3. (3t 55min om du bare vil høre hvordan revive fungerer)

 

To kilder som bekrefter at det er slik.

Gamersrant har jeg ingen særlig formening om, men Giantbomb gjengen er pålitelige.

 

Edit: Fikset til rett podcast link.

Hvis du klarer å gulpe opp noe annet enn podcaster så vil jeg tro mer på deg. Youtube- klipp, offisielle uttalelser fra DICE/EA osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir skuffet hvis det blir noen som helst form for at man blir skutt til 0,00% helse, men ikke er død. Slik som Second Chance fungerer i CoD/MW. Har man drept noen, så skal de være døde i form av at de ikke kan gjøre noe. At de kan bli revivet har jeg ikke noe imot. Men håper på at headshots også hindrer revives. Skal ihvertfall gjøre mitt i beta for at all form for second chance blir fjernet!!!

Lenke til kommentar

Kilde 2

Giant bombcast

Spol til 3t 50ish. Fra derav snakkes det om BF3. (3t 55min om du bare vil høre hvordan revive fungerer)

 

To kilder som bekrefter at det er slik.

Gamersrant har jeg ingen særlig formening om, men Giantbomb gjengen er pålitelige.

 

Edit: Fikset til rett podcast link.

Hvis du klarer å gulpe opp noe annet enn podcaster så vil jeg tro mer på deg. Youtube- klipp, offisielle uttalelser fra DICE/EA osv.

 

Hvorfor skulle to uavhengige spillmedier ha noen som helst interesse av å lyve om noe slik?

 

Skulle gjerne linket til DICE sin to timer lange pressekonferanse om revive mekanikken i spillet, men jeg finner den ikke på youtube.

Lenke til kommentar

Kilde 2

Giant bombcast

Spol til 3t 50ish. Fra derav snakkes det om BF3. (3t 55min om du bare vil høre hvordan revive fungerer)

 

To kilder som bekrefter at det er slik.

Gamersrant har jeg ingen særlig formening om, men Giantbomb gjengen er pålitelige.

 

Edit: Fikset til rett podcast link.

Hvis du klarer å gulpe opp noe annet enn podcaster så vil jeg tro mer på deg. Youtube- klipp, offisielle uttalelser fra DICE/EA osv.

 

Hvorfor skulle to uavhengige spillmedier ha noen som helst interesse av å lyve om noe slik?

 

Lesere eller seère, allmennkunnskap.

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle to uavhengige spillmedier ha noen som helst interesse av å lyve om noe slik?

 

Skulle gjerne linket til DICE sin to timer lange pressekonferanse om revive mekanikken i spillet, men jeg finner den ikke på youtube.

Du finner den kanskje fordi de aldri har lagt ut en to timer lang pressekonferanse om revive mekanikken? Tror heller på en svenske som var på Dreamhack og spilte + snakket med Patrich Bach:

 

Att återuppliva personer har blivit bättre. Går inte lika fort utan du måste hålla in knappen för funktionen i någon sekund först. Sen kan du hålla in tills du kommer fram till den döde som återupplivas automatiskt när du siktar rätt. Du kan återuppliva stående men det är mycket lättare om du sätter dig ner. När du bli återupplivad plockar du automatiskt fram pistolen. Oavsett vilket vapen eller föremål du hade framme då du dog. Detta är bra för dig om du har ett föremål framme istället för vapen. Det är bra för balansen för annars kan en Assault stå bakom ett hörn och hela tiden återuppliva en Support som hela tiden vaknar upp med maskingevär i högsta hugg.

 

Om du inte blir återupplivad går det att välja vem man ska starta på.

 

annen positiv lesning:

Då jag sen frågar Patrick om E-sport är något de kommer satsa på får jag ett entusiastiskt ja.

 

“Det är något vi kommer försöka fokusera ganska hårt på och återta den plats Battlefield en gång hade”

 

Les hele artikkelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...