Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, den regenerer litt, men ikke mye iflg Bach. Skal prøve å finne kilden

 

Er ikke det BARE i basen den gjør det? Mener å ha lest så..

Var slik i BF2 når du fløy helikopteren over helipaden eller landet på den så reparerte helikopteren seg og fylte opp ammo'en.

Lenke til kommentar

Håper i såfall at servere kan ha noen options trenger ikke å være hardcore, men velge om man vil ha regen eller ikke burde jo være et must, hadde også heller sett at man brukte magasiner som ammo count og ikke kuler jøss er ikke noe problem å spille med kuler som ammo count, men alle gjør det og det ville lagt til en liten feature og bruke magasin istedet da man ikke bare kan reloade hele tida etter det minste skudd.

Lenke til kommentar

Vil det være støtte for Xbox360 kontroller i PC versjonen mon tro? Jeg spiller best med mus og tastatur bak pc-skjermen, men noenganger er det deilig å slenge seg i godstolen bak 40-tommer`n med 360 kontrolleren også. Syntes egentlig det er litt rart hvis de på liv og død skal unngå at folk spiller det med kontroller, fordet om majoriteten av pc-spillere mener det er pinglete å spille med noe annet enn mus og tastatur, så syntes jeg det burde være valgfritt! At de skulle selge noe mindre fordet om man har flere valgmuligheter kan jeg ikke begripe hvertfall...

 

Edit : Å kjøpe 360 versjonen er ikke noe alternativ pga jeg vil ha muligheten til å spille med mus og tastatur når jeg har planer om å prøve å sanke noen poeng og spille litt mer hardcore, og ikke minst pga grafikken er _mye_ heftigere på pcn :)

Endret av _ziggy_
Lenke til kommentar

Det ville hvertfall gledet meg stort :)

 

Northern : Joda, jeg er enig i at majoriteten av spillere som bruker mus/tastatur generellt vil "eie" de med kontroller, men jeg kan likvel ikke se at støtte for kontroller skulle være noen trussel mot spillet som sådan. (da tenker jeg på popularitet/salgstall).

 

Det eneste jeg tenker folk kan syntes er negativt måtte være hvis mange velger å kjøpe pc-versjonen framfor xbox/ps3 versjonen nettopp pga det er støtte for kontroller, og at de evt. blir så frustrert over hvor vanskelig det er å spille mot de som bruker mus og tastatur, at det på den måten kan gå ut over populariteten og at utviklerne/utgiverne er redd for mye klager ang. dette?

 

Men uansett syntes jeg valgmuligheten burde være der. Det er aldri en god løsning og lage begrensninger slik jeg ser det. Det kunne jo også være interessant å se om de med kontroller har noe sjanse mot de med mus / tastatur, og kanskje gir konkrete svar på denne diskusjonen.

Lenke til kommentar

Er en selvfølge man skipper konsollversjonen om du har en pc til 5k og oppover :)

Har en kammerat som kjøpte seg en pc for 6k og den kjører han 1080p i BFBC2 med 4xaa med 60 FPS hele tiden.

 

Man er virkelig blind viss man velger konsollversjon og sier til andre "du må ha en pc til 11k for å gå over 360 sin grafiske kvalitet" Har møtt en del av disse her inne som har sagt noe lignende. En bare lo av meg når jeg sa at en pc til 6k slår 360 lett.

 

Jeg skal selvfølgelig gå for pcversjonen, enten pcversjonen eller ikke kjøpe spillet ;)

Jeg var slik som de før, men nå har jeg sett at PC er best på multiplatts og PS3 er best på eksklusiver med tanke på grafisk kvalitet! Tror faktisk viss Dice hadde jobbet med noe eksklusivt til PS3, de hadde fått til litt av hvert!

Endret av iToMaN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

MW3 side hacket.

 

http://www.modernwarfare3.com/game.html

 

 

8OHLZ.jpg

Fra siden:

 

Modern Warfare 3 is an copy and paste experience that looks exactly like Modern Warfare 2, retracing the conflicts of its predeccessor that will take you to major cities across the globe (including New York, London, and Paris) with the elite operatives of the US Delta Force and British SAS to combat Russian ultranationalists who have made it their mission to take back their homeland (yeah right?!?!). Modern Warfare 3 missions are in cool settings such as Wall Street in New York City, but utlimately the game fails to live up to its massive hype train. Activision should spend more time developing their games instead of using massive advertising campaigns to promote an inferior product.

 

A more satisfying gaming experience is found in Battlefield 3! Battlefield tkes first person shooter realism and action to the next level with its next generation Frostbite 2 engine that devlivers cutting edge graphics and game play like no other console shooter. Modern Warfare 3 runs on the same engine as previous COD games like BLOPs with arguably only a few minor enhancements. There is simply no way that Modern Warfare 3 can match Battlefield 3 in terms of technology so once again it will rely on gimmicks like rc car kill streaks to attrack preteens to buy their product.

 

Battlefield 3 is taking first person shooters to the next level. So if you are strapped on cash, grow up and forgettabout Modern Warfare 3 (because it looks just like Modern Warfare 2) and buy Battlefield 3 instead. It features a mindblowing campaign and awesome multiplayer modes (free of newbtubing kids that buy COD) that will change your perspective on video games forever!

 

edit: er vist bare en fanside, men morsomt var det.

Endret av Daxen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...