Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

satse på at squad kan skifte leder da, noe vote-lignende opplegg kanskje?

 

Det blir det nok sikkert :)

 

Hæ? Skal 3 stk vote om de vil ha 4. mann som SL? :nei:

Leave & Regroup!

 

Så klart.. Hjernen min tenkte på commander, men det er det jo ikke i BF3... :p Kaffe nå kjenner jeg..

Lenke til kommentar

Hvis du mener at du skal få en pistol i hånden når du blir revivet i bf3:

 

SE TIL HELVE**E og kom deg til en CoD tråd. 14åringer og ødeleggelser av gameplay tilhører IKKE her!

 

Fra Gamerant:

Medics, for instance, can revive a downed opponent as usual, but the fallen player has the choice to accept the help or not. If they choose to turn down medical attention, it seemed that the player can continue to fire with a handgun from a prone position or respawn elsewhere.

 

I tillegg hørte jeg dette i E3 podcasten til giantbomb gutta.

 

Nå slutt å oppfør deg som en idiot bare fordi jeg videreformidler info jeg har fått fra folk som har prøvd spillet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Skulle vært at man kunne rope på medic som i Joint Ops, så kan man revives og at spawn countdown begynner når man er dau så man kan se an litt om man vil bli revivet.

 

Enig. Hva med at man ligger der inntil man kan respawne, og i denne perioden har man muligheten til å trykke action button for å rope på medic? Og DA kommer det opp et ikon over "liket" som viser at "HEI KOM OG REVIV MEG DA". Hvis man ikke trykker på call medic, så vises det ikke et ikon, og da kan man ikke bli revivet.

 

Denne knappen kan da kun trykkes på i en kort periode før man fader ut, men trykker man "forlenger" man bleedout i tilfelle det kommer løpende en kis med shockpads.

 

Eller noe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde ønsket at BF3 tok et steg mot Project Reality mod til BF2. Gi det litt mer realisme. Hvorfor i hekkan ikke ha flere klasser? Kjør på med Medic, MG, Rifleman, Sniper og hva det nå måtte være isteden for å lappe i sammen klasser.

 

Jeg ble ikke imponert av MP previewen som ble vist. Det gikk alt for fort og det virker som om de ønsker å bli mer som MW(små trange plasser) enn å beholde det store åpne og noe mer slowpaced gameplay som de hadde i BF2.

 

 

Mener å ha lest av BF3 ikke blir veldig mod vennlig. Noen som kan bekrefte dette?

Lenke til kommentar

Jeg hadde ønsket at BF3 tok et steg mot Project Reality mod til BF2. Gi det litt mer realisme. Hvorfor i hekkan ikke ha flere klasser? Kjør på med Medic, MG, Rifleman, Sniper og hva det nå måtte være isteden for å lappe i sammen klasser.

 

Jeg ble ikke imponert av MP previewen som ble vist. Det gikk alt for fort og det virker som om de ønsker å bli mer som MW(små trange plasser) enn å beholde det store åpne og noe mer slowpaced gameplay som de hadde i BF2.

 

åå jeg blir så frustrert over sånne som deg. BF2 var aldri realistisk og BF3 håper jeg ikke blir det heller. "Små trange plasser", for det første: det har bare blitt vist et MP-map (Operation Metro, som de kalte "Infantery focused"), for det andre så er det rush mode (man lukker opp flere biter av mappet etter å ha sprengt m-com), for det tredje så er jeg sikker på at det kommer vidåpne map som fører til tregere gameplay (ikke som bc2).

 

Ta en titt her:

http://www.youtube.com/watch?v=-zizVgbJUsE

Endret av Daxen
Lenke til kommentar

Medic / AR og medic stuff

MG / MMG

Rifleman / AR og GL

Sniper / Long Range sniper stuff som .50 cal

Marksman / Mer squad based sniper med en Battle-Rifle.

Engineer / Reparere utstyr og kjøre utstyr. SMG.

Pilot / SMG. Lettere å være pilot på en måte?

Support / Ammo og LMG?

Anti-Tank/Air / SMG med f.eks Javelin eller Stinger?

Spec-Ops / SMG med fett utstyr og flashbangs.

 

Har ikke spillt BF2, så dunno hvordan balansen og klassene var der.

Lenke til kommentar

 

åå jeg blir så frustrert over sånne som deg. BF2 var aldri realistisk og BF3 håper jeg ikke blir det heller. "Små trange plasser", for det første: det har bare blitt vist et MP-map (Operation Metro, som de kalte "Infantery focused"), for det andre så er det rush mode (man lukker opp flere biter av mappet etter å ha sprengt m-com), for det tredje så er jeg sikker på at det kommer vidåpne map som fører til tregere gameplay (ikke som bc2).

Jeg skrev ikke BF2 var realistisk. Jeg skrev Project Reality mod til BF2 var det.

 

Helt ok om du ikke er enig. Jeg er fan av spill som fokuserer på realisme, mens det er mindre viktig for deg. Det er helt ok.

 

Ang. maps har du nok sikkert rett. Skal bli kjekt med flere trailere som kommer etter hvert.

Endret av Chresjan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Medic / AR og medic stuff

MG / MMG

Rifleman / AR og GL

Sniper / Long Range sniper stuff som .50 cal

Marksman / Mer squad based sniper med en Battle-Rifle.

Engineer / Reparere utstyr og kjøre utstyr. SMG.

Pilot / SMG. Lettere å være pilot på en måte?

Support / Ammo og LMG?

Anti-Tank/Air / SMG med f.eks Javelin eller Stinger?

Spec-Ops / SMG med fett utstyr og flashbangs.

 

Har ikke spillt BF2, så dunno hvordan balansen og klassene var der.

 

 

Alle de nedenfor er mer eller mindre samme klasse i BF3, bare du må velge hva du skal være utifra hvilket utstyr du velger(vet ikke helt om det blir man packed AA da..) :

 

Medic / AR og medic stuff - Rifleman / AR og GL

Sniper / Long Range sniper stuff som .50 cal - Spec-Ops / SMG med fett utstyr og flashbangs. - Marksman / Mer squad based sniper med en Battle-Rifle.

Anti-Tank/Air / SMG med f.eks Javelin eller Stinger? - Engineer / Reparere utstyr og kjøre utstyr. SMG.

MG / MMG - Support / Ammo og LMG?

 

 

Klassene var greit balanserte i BF2, men måten de har gjort det i BF3 er ikke særlig mye annerledes.

Lenke til kommentar

Hvis du mener at du skal få en pistol i hånden når du blir revivet i bf3:

 

SE TIL HELVE**E og kom deg til en CoD tråd. 14åringer og ødeleggelser av gameplay tilhører IKKE her!

 

Fra Gamerant:

Medics, for instance, can revive a downed opponent as usual, but the fallen player has the choice to accept the help or not. If they choose to turn down medical attention, it seemed that the player can continue to fire with a handgun from a prone position or respawn elsewhere.

 

I tillegg hørte jeg dette i E3 podcasten til giantbomb gutta.

 

Nå slutt å oppfør deg som en idiot bare fordi jeg videreformidler info jeg har fått fra folk som har prøvd spillet.

 

Da får jeg beklage. Og meddele at bf3 nå er dødt for meg..

Lenke til kommentar

 

 

Fra Gamerant:

Medics, for instance, can revive a downed opponent as usual, but the fallen player has the choice to accept the help or not. If they choose to turn down medical attention, it seemed that the player can continue to fire with a handgun from a prone position or respawn elsewhere.

 

 

Da får jeg beklage. Og meddele at bf3 nå er dødt for meg..

Det er feil.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det der er bare pisspreik fra gamersrant. Det er FEIL. Det var ikke slik i demoene av MP, fra E3 eller noen andre previews. Ingen andre har sett dette. Hvor kommer det liksom fra? I call hoax, lett.

 

Om det er noe i SP som er slik, det kan så være. Det er uviktig.

Endret av Frode99
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...