Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Hvordan er det med forhåndsbestilling fra Origin, eksempelvis, er det mulig å avbestille forhåndsbestillingen frem til en viss tid før lansering? Forhåndsbestille skal jeg uansett, men jobber i en elektrokjede som tar inn en del spill, så tenkte å mekke meg spillet fra jobben om jeg kan kjøpe på release (står foreløbig at det skal lagerføres fra 27/10).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan vet du det? Når BFBC2 kom så kom også det 2/3 dager senere, selv på Origin (da kalt EA DM) og Steam

 

Nei? Spilte det på DAGEN det kom ut, da jeg hadde fått muligheten til å forhåndsnedlaste fra EA DM flere dager før. Derfor.

Endret av Frode99
Lenke til kommentar

Jeg vet at man kunne endre region eller noe lignende slik at det åpnet spillet før, men såvidt jeg vet var datoen også senere for oss europeere også i EA DM, men for all del, hvis det ikke var slik så. Men du har altså ikke noen kilde annet en at BFBC2 var slik? (No offence :p)

 

Spurte forøvrig på EA live chat bare for å høre nå, fyren sier at spillet kommer i September men at det ikke er noe offisiell info ute enda, lol :new_woot:

Lenke til kommentar

Den harde kjernen er de som holder på med Kinect dance central akkurat nå, og ser ingen grunn til å stoppe med det når BF3 kommer..

Ser ut som alle har noe å se frem til i månedene som kommer:

Så traileren til Angry Birds Summer Pignic. Regner med at Mac forumene går varme nå. Et action og drama preget spill som kommer til AppStore snart, it's truly magical.

Endret av Megaoctane
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den harde kjernen på 360? Nå snakker vi selvmotsigelser på astronomisk nivå!

 

 

ANER DU HVOR HARD KJERNEN PÅ 360 ER ELLER?

ER JO NESTEN BARE 10 ÅRINGER SOM HAR LIVSLANG ERFARING I SPESIAL STYRKER OSV, HAR HØRT DE SNAKKER GANSKE GROVT OGSÅ. DE KOMMUNISERER NESTEN UTELUKKENNDE VED BANNING.

 

BF3.

 

Edit. det var mitt bidrag til capslock day.

Endret av Kakeshoma
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Blir nok 360 og PC på meg. Den harde kjernen vil nok fortsette å spille på 360, i mens en god del bekjente som tviholder på PC skal begynne med BF3. Så spørsmålet blir vel om det er tid for alt dette :p

Den harde kjernen på 360? Nå snakker vi selvmotsigelser på astronomisk nivå!

 

Den harde kjernen, som i dette tilfellet er de jeg har spillt med på konsoll over flere år ;) Og som ønsker å fortsette å spille på konsoll. Dere trenger ikke sette tastaturet i vrangstrupen hver bidige gang noen nevner konsoll her inne folkens :p

 

Går fint å an å holde ett voksent nivå i denne tråden.

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Den harde kjernen på 360? Nå snakker vi selvmotsigelser på astronomisk nivå!

 

 

ANER DU HVOR HARD KJERNEN PÅ 360 ER ELLER?

ER JO NESTEN BARE 10 ÅRINGER SOM HAR LIVSLANG ERFARING I SPESIAL STYRKER OSV, HAR HØRT DE SNAKKER GANSKE GROVT OGSÅ. DE KOMMUNISERER NESTEN UTELUKKENNDE VED BANNING.

 

BF3.

 

Edit. det var mitt bidrag til capslock day.

Hahahahahaha! Herlig! :!:

 

Blir nok 360 og PC på meg. Den harde kjernen vil nok fortsette å spille på 360, i mens en god del bekjente som tviholder på PC skal begynne med BF3. Så spørsmålet blir vel om det er tid for alt dette :p

Den harde kjernen på 360? Nå snakker vi selvmotsigelser på astronomisk nivå!

 

Den harde kjernen, som i dette tilfellet er de jeg har spillt med på konsoll over flere år ;) Og som ønsker å fortsette å spille på konsoll. Dere trenger ikke sette tastaturet i vrangstrupen hver bidige gang noen nevner konsoll her inne folkens :p

 

Går fint å an å holde ett voksent nivå i denne tråden.

Hehehe... Måtte bare komme med en liten humoristisk liten roast når det lå så godt ann for det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Treng ikke å være kaos med 128 spillere, fint mulig med et brett der du har flere veg til målet å flere oppgave for å skaffe seg points slik ditt lag vinner. Med stor variasjon og et areal stort nokk for alle spillere går det helt fint :thumbup:

 

Vi har vel erfart til nå at en stor del av spillerne på BC2, dessverre, er kun ute etter K/D ratio.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...